سردار باقری گفت: 22 بهمن امسال به دلیل شرایط منطقه و اینکه مسلمانان منطقه و کشورهای همسایه چشم دوختند به اینکه ملت ایران چگونه از آنها حمایت می کنند، از حساسیت خاصی برخور دار است.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس اداره ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح  درباره ویژگی های راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار داشت: 22 بهمن یادگار حضرت امام خمینی(ره) و میعادگاه همه ملت ایران از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ است لذا مردم در این روز در خیابان ها و میادین کشور جمع می شوند و شعارهای پایداری انقلاب و مبارزه با دشمن و استکبار را سر می دهند.

وی افزود: شرکت کنندگان در راهپیمایی فارغ از اینکه از چه طیف و گروهی باشند، همه ملت ایران در این راهپیمایی حاضر می شوند و امسال هم ملت ایران پر شکوه تر از سال های گذشته این مراسم را برگزار می کنند؛ به خصوص در شرایطی که مسلمانان منطقه و کشورهای همسایه چشم دوختند به اینکه ملت ایران چگونه از آنها حمایت می کنند و چگونه از آنها در برابر تروریسم و استکبار پشتیبانی می شود.

سردار باقری ادامه داد: امسال در 22 بهمن با حساسیت خاصی مواجهه هستیم و حتما راهپیمایی امسال پرشکوه تر از سال های دیگر خواهد بود و جوانان کشورمان دست در دست هم در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد چون خودشان حساسیت ها را بهتر از ما درک می کنند و حضوری پر شور خواهند داشت.   
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس