کد خبر 533520
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

مادر نخست وزیر انگلستان با ملحق شدن به کمپین نجات مراکز خدمات‌رسانی به کودکان آسیب‌پذیر، نسبت به سیاست‌های قطع بودجه دولتی این مراکز اعتراض کرد.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی‌میرور، «مری کامرون» مادر «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلستان به جمع ده‌هزار نفری پیوست که خواستار باز نگه‌داشتن 12 مرکز نگه‌داری از کودکان در آکسفوردشایر شده‌اند.

خانم کامرون در گفت‌وگو با دیلی‌میرور گفت «نام من در این طومار است اما نمی‌خواهم توضیح بیشتری در این‌باره بدهم.» این طومار در اعتراض به قطع بودجه محافظه‌کاران برای این مراکز نگه‌داری از کودکان تنظیم شده است.

بعد از آنکه مادر نخست وزیر این طومار را امضا کرد، «جیل هوییش» بنیان‌گذار این طومار گفت «وقتی مادر دیوید کامرون هم به اینکمپین ملحق شد، این مساله نشان می‌دهد عمق ریاضت اقتصادی تا چه حد به قشر آسیب‌پذیر ما ضربه می‌زند.»

محافظه‌کاران برای کاهش هزینه‌ها تا 8 میلیون پوند، قصد دارند 12 مرکز نگه‌داری کودکان را در آکسفورد شایر، حوزه انتخاباتی کامرون، تعطیل کنند.

بعد از آغاز دور اول نخست وزیری کامرون در سال 2010 تا کنون، سران محلی در انگلستان 40 درصد از هزینه‌های خود را کاهش داده‌اند.

اکنون ادر بازنشسته نخست وزیر با ملحق شدن به گروه معترضان به قطع بودجه مراکز نگه‌داری کودکان امیدوار است با این اقدامات دولت علیه مردم مخالفت کند.

در این طومار آمده است «مراکز کودکان ما، شاهراهی برای والدین جدید ما است که نیازمند مشاوره و حمایت هستند. قطع بودجه خدمات ضروری این مراکز، خانواده‌ای نیازمند را تنها رها می‌کند و کوتاهی کردن در حق نسلی از کودکان است.»
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس