کد خبر 533106
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

مایکروسافت اخیراً از جدیدترین آمار مربوط به فروشگاه نرم افزاری ویندوز پرده برداشته که بر اساس آن می‌توان به جزئیات قابل توجهی دست یافت، از جمله اینکه از زمان عرضه ویندوز ۱۰ تاکنون ۳ میلیارد بازدید از ویندوز استور انجام شده و علاوه بر این، ویندوز ۸ هنوز بخش مهمی از دانلود های فروشگاه مایکروسافت را در اختیار خود دارد.

 به گزارش مشرق، البته شرکت ساکن ردموند در این گزارش اشاره کرده که کاربران ابزارهای مبتنی بر ویندوز ۱۰، تا ۴.۵ برابر بیشتر از ابزارهای مجهز به ویندوز ۸ برای این کمپانی درآمدزایی می کنند.
 
مایکروسافت علاوه بر این می گوید تعداد خریدهای انجام گرفته از فروشگاه ویندوز در تعطیلات آغاز سال جاری نزدیک به ۲ برابر از بازه مشابه در سال گذشته بیشتر بوده است.
 
در بخش دیگری از این گزارش، دانلودهای انجام گرفته از این فروشگاه به تفکیک نوع اپلیکیشن‌ها ارائه شده که بر اساس آن می‌توان گفت حدود ۳۰ درصد از نرم افزارهای دانلود شده توسط کاربران به دسته بازی ها تعلق داشته اند.
 
آمار بازدید فروشگاه ویندوز از ۳ میلیارد گذشت
 
از دیگر بخش های مورد توجه کاربران نیز می توان به اپلیکیشن های کاربردی و نرم افزارهای مربوط به عکاسی و فیلمبرداری اشاره کرد که به ترتیب ۱۵ و ۱۰ درصد از آمار مورد بحث را به خود اختصاص داده اند.
 
بخش های دیگر این گزارش نیز به توضیح جزئیات بیشتر و پیشبینی دسته هایی با بیشترین نرخ رشد اختصاص دارد که بیش از هر چیز برای توسعه دهندگان کاربر خواهد داشت.
 
در پایان گفتنی است که بر اساس گزارش مایکروسافت، ایالات متحده با ۳۰ درصد، بیشترین میزان خرید های صورت گرفته از فروشگاه ویندوز را به خود اختصاص داده است.
 
برای مشاهده نسخه کامل گزارش می توانید به وبلاگ Building Apps مایکروسافت مراجعه نمایید.
 
 منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس