کد خبر 531954
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

وزارت دفاع آمریکا از دیدار قریب الوقوع وزیر دفاع این کشور با جانشین ولیعهد عربستان سعودی درخصوص حمله زمینی خارجی به سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، یک منبع وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن اعلام کرد که اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا هفته آینده با محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان سعودی در بروکسل دیدار خواهد کرد.

در نشست بروکسل، وزیران دفاع ۲۵ کشور برای بررسی جزئیات طرح عملیات نظامی ائتلاف مقابله با داعش در سوریه گردهم خواهند آمد. در این نشست همچنین نیروی زمینی عربستان در مبارزه با گروه تروریستی داعش مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ژنرال «احمد العسیری» سخنگوی ارتش دفاع رژیم سعودی روز پنجشنبه گفته بود که ریاض آماده است تا برای نبرد با داعش، نیروی زمینی به سوریه اعزام کند منوط به اینکه رهبران ائتلاف ضد داعش در نشست آتی خود در بروکسل با عملیات زمینی در این کشور موافقت کنند.

ژنرال احمد العسیری که سخنگوی ائتلاف عربی در یمن نیز برعهده دارد، به خبرگزاری آسوشیتدپرس و تلویزیون العربیه گفته که عربستان از زمان آغاز عملیات هوایی ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در سپتامبر ۲۰۱۴ در آن مشارکت دارد ولی اکنون آماده اعزام نیروی زمینی به این کشور است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس