عملیات ویژه حزب‌الله در محور «ریتان» به مرگ 55 تروریست و انهدام هفت خودرو آنان منجر شد. همچنین عناصر مقاومت موفق شدند دومین خاکریز روستای «معرسة الخان» را بگیرند.

به گزارش مشرق، فاصله دو کیلومتر باقی مانده تا شهرک‌های نبل و الزهراء در شمال غرب حلب، برای ارتش سوریه و مقاومت و همچنین برای تروریست‌ها نفس‌گیر شده است.

دومین خاکریز معرسة فتح شد

منابع میدانی حاضر در روستای «حردتنین» در غرب حلب سوریه به «بین‌الملل فارس» گفتند که دومین خاکریز از روستای «معرسة الخان» نیز به دست نیروهای مقاومت «نبل» تصرف شد.

فرار فرمانده یک گروه تروریستی به ترکیه

خبرهای رسیده از منابع مطمئن در حلب، حکایت از این دارد که «یاسر عبدالرحیم» فرمانده اتاق فتح حلب به ترکیه فرار کرده است. همچنین صبح امروز خبرنگار المیادین نیز گزارش داده بود که شماری از تروریست‌ها به سمت مرز ترکیه فرار کرده‌اند.

عملیات منحصر به فرد و مرگ 55 تروریست

از سویی دیگر خبر می‌رسد که رزمندگان مقاومت در جنوب حردتنین، عملیاتی موفق انجام داده‌اند.

گروهی متشکل از نیروهای حزب‌الله لبنان با کمک نیروهای مقاومت عراقی دقایقی قبل موفق شدند از فرصت به دست آمده از درگیری ها در شمال حلب استفاده کنند و با انجام عملیات ویژه به سمت مواضع تروریست‌ها در روستای رتیان واقع در جنوب حردتنین حمله کنند

در این حمله بیش از 55 تن از تروریست‌ها از پای در آمدند و هفت خودروی نظامی آنان منهدم شد. این نیروها پس از عملیات به اطراف منطقه باشکوی بازگشتند.

در حال حاضر یگان موشکی حزب الله روستای ریتان را که خالی از سکنه و مقر تروریست‌ها شده است، هدف قرار می‌دهد.

تصرف خاکریز دوم روستای «معرسة الخان» بعد از خاکریز اول که ظهر امروز تصرف شد، احتمال در هم شکسته شدن آخرین خطوط دفاعی تروریست‌ها را بیشتر کرده است.

ارتش سوریه مسیر «مسقان به معرسة الخان» را مسدود کرد

منابع میدانی همچنین خبر دادند که مسیر امدادی روستای «مسقان» به «معرسة الخان» در شمال روستای «حردتنین» نیز امروز زیر آتشباری مقاومت قرار گرفت و مسدود شد.

این مسیر یکی از مسیرها امدادی احتمالی به تروریست‌ها در معرسة بود. پیش از این نیز مسیر معرسة به مایر نیز قطع شده بود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    درود برحزب الله و رهبر عزیز و مقتدرش سید حسن نصرالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس