روایت گوشه هایی از زندگی سعید سیاح طاهری جانباز 70 درصد دفاع مقدس و شهید دفاع از حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام در برنامۀ این هفتۀ «از آسمان» پخش خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، روایت گوشه هایی از زندگی سعید سیاح طاهری جانباز 70 درصد دفاع مقدس و شهید دفاع از حریم اسلام و اهل بیت علیهم السلام در برنامۀ این هفتۀ «از آسمان» پخش خواهد شد.

رزمندگی شهید سیاح طاهری از مبارزه با اشرار در مرزهای غربی و بعد از آن حضور در جبهه های جنگ ایران و عراق آغاز شد. این پاسدار آبادانی در روزهای جنگ بارها مجروح شد که سختترین آن در عملیات کربلای 5 بود.

سیاح طاهری با وجود هفتاد درصد جانبازی بعد از جنگ با توان و جدیت به فعالیت های فرهنگی پرداخت که برگزاری جشنواره های پخش فیلم دفاع مقدس دانش آموزی در مناطق محروم و ساماندهی یادمان 177 شهید گمنام گلزار شهدای آبادان نمونه ای از تلاشهای اوست.

این جانباز سختکوش در ماههای اخیر با حضور در کشور سوریه در کنار رزمنده های این کشور به مبارزه با گروههای تروریستی مشغول بود و در همین جبهه به شهادت رسید.

این برنامه جمعه 16 بهمن ماه ساعت 17 از شبکه دو به روی آنتن می رود.

از آسمان کاری از گروه امور اجتماعی شبکۀ دو سیما است که امیر خورشیدی فرد آن را تهیه و کارگردانی می کند و در این برنامه آقایان سعید سلیمانی (تدوینگر)، بابک مهدیزاده (تصویربردار)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، نادر گهرسودی (گوینده) و حمید بناء (نویسنده) او را همراهی کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نهضت جهانی صلوات ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم درودو سلام خدا بر تمامی شهدای اسلام بخصوص شهدای مدافع حرم بویژه این شهید بسیجی مخلص خادم زوار حضرت امام حسین علیه سلام برای شادی ارواح پاکشان ونابودی استکبار جهانی 14 صلوات هدیه مینمائیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • محمد ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    ما در راهیان نور خدمتش رسیدیم زحمات راهیان نور ایشان فراموش نشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس