کد خبر 619488
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

مهدی ذاکرحسینی که در یکی از برنامه های پیشین از آسمان راوی حال و هوای دوست و همرزم شهیدش بود ، سوژۀ این هفتۀ از آسمان شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مهدی ذاکرحسینی که در یکی از برنامه های پیشین از آسمان راوی حال و هوای دوست و همرزم شهیدش بود، سوژۀ این هفتۀ از آسمان شده است.

تهیه کننده و کارگردان این برنامه در این باره گفت: مهدی ذاکرحسینی یکی از نیروهای مخلص و دوست داشتنی لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله (ص) که خردادماه امسال در سوریه به شهادت رسید و متأسفانه پیکرش به کشور بازنگشت.

خورشیدی فرد افزود: مهدی پیش از این در مقابل دوربین برنامۀ از آسمان دربارۀ یکی از شهدای مدافع حرم صحبت کرده بود و تقدیر اینگونه رقم خورد که در این قسمت از برنامه خانواده، دوستان و همرزمان شهید ویژگیهای رفتاری و اخلاقی او را بیان می کنند.

وی در خاتمه ضمن گرامیداشت جایگاه و شأن آزادگان افزود: از آسمان در هفته های آتی هم به سراغ شهدای مدافع حریم اسلام و اهل بیت (ع) خواهد رفت تا سیره و شیوۀ زندگی و رزمندگی شهدای نسل جدید ایران بیشتر و بهتر دیده شود.

گفتنی است در تولید این برنامه که جمعه 29 مردادماه ساعت 17 از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد آقایان سعید سلیمانی، مرتضی اعطاسی، بابک مهدیزاده، نادر گهرسودی، عباس خورشیدی و حمید بناء همکاری داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس