دومین روز از جشنواره در برج میلاد هم خالی از حاشیه نبود .از دیگر موارد روز دوم جشنواره سی و چهارم حضور گشت ارشاد در کاخ جشنواره بود، به طوری که این ماموران مانع از ورود همسر یکی از بازیگران فیلم سینمایی "جشن تولد" به دلیل بدحجابی او شدند.

به گزارش مشرق، دومین روز از جشنواره در برج میلاد هم خالی از حاشیه نبود .در حالی که در روزهای گذشته خبر از درج نام یک کارگردان ضد انقلاب به عنوان نویسنده فیلم سینمایی "یک شهروند معمولی" در تیتراژ این فیلم داده می شد، روز گذشته پس از پایان نمایش آن متوجه شدیم  نام این کارگردان ضدانقلاب از تیتراژ "یک شهروند کاملا معمولی" حذف شده است.

بنا بر این گزارش از دیگر موارد روز دوم جشنواره سی و چهارم حضور گشت ارشاد در کاخ جشنواره بود، به طوری که این ماموران  مانع از ورود همسر یکی از بازیگران فیلم سینمایی " جشن تولد" به دلیل بدحجابی او شدند.

حضور گشت ارشاد و شهرزادی ها در حاشیه کاخ جشنواره +عکس

حضور گشت ارشاد و شهرزادی ها در حاشیه کاخ جشنواره +عکس
جلوگیری از حضور همسر یکی از بازیگران به کاخ جشنواره به علت نداشتن پوشش مناسب


روز دوم جشنواره سی و چهارم از یک جهت به نمایشگاه کتاب شباهت داشت، چند سالی است که ما در نمایشگاه کتاب در برنامه های جنبی آن، شاهد حضور "سیلور من ها" یا همان مردان نقره ای هستیم، این اتفاق در کاخ جشنواره هم رخ داد و فرش قرمز این فستیوال گام های یکی از این "سیلور من ها" را به روی خود حس کرد در این هنگام سوالی که پیش می آید این است که آیا چنین جشنواره ای حضور این افراد را می طلبد؟

روز گذشته چشم برج میلاد به حضور رییس سازمان سینمایی روشن شد و حجت الله ایوبی در ساعت 23:00 شب گذشته ضمن حضور در برج میلاد در میان خبرنگاران قرار گرفت و از ابقای محمد حیدری به عنوان دبیر جشنواره سی و پنجم خبر داد.

حضور رییس سازمان سینمایی با نمایش فیلم سینمایی" آخرین بار کی سحرو دیدی؟" به کارگردانی مسعود موتمن مقارن بود.

و اما "شهرزاد"...

پای"شهرزاد" ی ها به برج میلاد کشیده شد.

در آخرین ساعات روز گذشته شاهد حضور عوامل "شهرزاد" در برج میلاد بودیم عوامل"شهرزاد" به عنوان مهمانان روز دوم جشنواره دعوت شده بودند و در پایان عکس یادگاری گرفتند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    این بازیگرا هم دیگه شورشو درآوردند تا میرن رو پرده سینما دیگه خدا رو بنده نیستن فکر می کنن هر پرده دری که بخوان باید بکنن بعدشم اسم خودشونو میذارن اهالی فرهنگ جو زده ها!!!
  • وحید ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    حضور فیزیکی گشت ارشاد، واقعاً یک بدسلیقگیِ کامل است؛ حجاب برخی از بازیگران زننده است، درست؛ برخی رعایت نمی کنند، درست؛ امّا راهش این نحوه ی عمل نیست. اگر جشنواره بین المللی راه انداخته اید، قبلش با تمام افرادی که دعوت می کنید، هماهنگ کنید که مثلاً حجاب عُرفی را رعایت کنند؛ اینطور نباشد که مأمور پلیس بخواهد جلوی افراد را برای حضور به سالن بگیرد. دوستان اگر بدحجابی خوب نیست بیرون و خارج سالن ندارد، در همه جا بد است؛ بعدش هم نیاز نیست برای گشت ارشاد کماندو بیاورید، سه چهار بانوی محجّبه معقول باشند که تذکّر بدهند و یک روسری یا مانتوی مناسبی هم باشد که به این افراد بدهند. باور بکنید، هدف همه یکی است، امّا روشی که انتخاب کرده اید برای حفظِ حجاب، بازخورد مناسبی ندارد.
  • هادي ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    باهاشون هماهنگ مي كنند اماحاليشون نميشه
  • وحید ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    0 0
    هادی جان عزیز سخت ترین کار، کار فرهنگی است و راحت ترین کار شیوه ی داعشی. باید با صبر و متانت و معقولیت، بدحجابی را عمل بد نشان دهیم نه گشتِ ارشاد را این شیوه ای که ما داریم دنبال می کنیم باعث شده است، گشتِ ارشاد، در موضعِ قهری قرار بگیرد و چه بسا چند سال بعد، به فراموشی سپرده شود. ماجرای رنگ زدنِ دستِ جوانها در اوّل انقلاب، و پرده و حصار کشیدن در دانشگاه ها از سوی برخی افراطیون که امام خمینی را به واکنش واداشت، هرگز فراموش نکنید. در ضمن، این زنان بی حجاب هم جزئی از مردمان کشور ما هستند و غیرت اسلامی ایجاب می کند، در برخورد با آنها، متنانت و شرافتِ انسانی را فراموش نکنیم؛ اگر طرفِ مقابل متوجّه نمی شود، ما که متوجّه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس