کد خبر 530741
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور درباره گره زدن مشکل آب به تحریم‌ها گفت: رئیس‌جمهور و دولتمردان که همه چیز را به تحریم گره می‌زدند اکنون باید پاسخگو باشند حالا که تحریم‌ها برداشته شده چه برنامه‌ای برای رفع گرانی،‌ رکود و بیکاری دارند.

به گزارش مشرق، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به وعده‌های اقتصادی دولت برای پس از برجام اظهار داشت: اینکه دولتمردان قول دادند بعد از برجام گشایش اقتصادی حاصل می‌شود مشخص بود که اهداف سیاسی و انتخاباتی دارند تا پاسخگوی وضعیت اقتصادی دو سال و نیم گذشته نباشد.

فروزنده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تنها 30 درصد مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم‌ها است، افزود: سؤال ما این است که 52 میلیارد دلار واردات و 24 میلیارد دلار قاچاق چه ربطی به تحریم‌ها دارد. لذا مشکلات ما ناشی از ساختار و مدیریت است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با تاکید بر اینکه در حال حاضر با توجه به برداشته شدن تحریم‌ها باید فرصت را غنیمت بشماریم ونگاه‌مان به اقتصاد مقاومتی باشد، تصریح کرد: این در حالی است که دولت می‌گوید مشکلات ما حل شده اما مردم آن را احساس نمی‌کنند لذا به نظر می‌رسد دولت فرار رو به جلو با اهداف انتخاباتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: نگه داشتن اقتصاد کشور 2 سال و نیم برای برجام کافی است و دولت یابد دیگر برنامه‌ای شفاف برای خروج از رکود ارائه کرده و رونق تولید و اشتغال فراهم کند.

فروزنده با بیان اینکه دولت پروژه مسکن را بی‌جهت متوقف کرده بر لزوم تشویق بخش خصوصی برای مشارکت تاکید کرد و گفت: 60 هیأت خارجی به کشور آمدند و رفتند اما هیچ اتفاقی نیفتاد و اگر همه قراردادهای ما مانند ایرباس و رنو باشد، رونق اقتصادی نه برای ما بلکه برای اروپا و آمریکا خواهد بود.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور درباره گره زدن مشکل آب به تحریم‌ها تصریح کرد: رئیس‌جمهور و دولتمردان که همه چیز را به تحریم گره می‌زدند اکنون باید پاسخگو باشند حالا که تحریم‌ها برداشته شده چه برنامه‌ای برای رفع گرانی،‌ رکود و بیکاری دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • البرز ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    آقای فروزنده میشود شما هم پاسخگو باشید در خصوص ...
  • مهماندار هواپیما ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    مشکل ایران ضعف مدیریتی است که خودشان را برتر از همه می دانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس