یک روزنامه اصلاح‌طلب حامی هاشمی رفسنجانی، با حسادت به حضور چند اقتصاددان در لیست ائتلاف واحد اصولگرایان، به انتخاب شعار «معیشت، امنیت و پیشرفت» از سوی نامزدهای اصولگرا اعتراض کرد.

گروه سیاسی مشرق – یک تجربه تاریخی در انتخابات‌ها نشان می‌دهد که جریان اصلاح‌طلب در هر انتخابات حربه و ابزاری جز تخریب رقیب برای زدن رأی مردم نسبت به کاندیدای مقابل ندارد. پروپاگاندا و تخریب پرفشار رقیب از زمان انتخابات دوم خرداد سال 76 تا به امروز حربه اصلی اصلاح‌طلبان برای شکست رقیب بوده است.

حسادت اصلاح‌طلبان به شعار اقتصادی لیست اصولگرایان//آماده انتشار

حجت‌الاسلام ناطق نوری که اصلاح‌طلبان این روزها به وی متمایل شده و او را شیخ نور می‌نامند، در کتاب خاطرات خود درباره تبلیغات سیاه اصلاح‌طلبان علیه خود در انتخابات سال 76 می‌گوید:‌ «جنگ روانی علیه من بسیار شدید بود و متأسفانه کسی هم این‌ها را پیگری نکرد. بیش‌ترین تهمت‌ها به من زده شد و انعکاس آن به این صورت بود که دیگران خیلی مظلوم واقع شدند. مثلاً اینکه اگر فلانی بیاید، مثل طالبان عمل می‌کند. آن‌ها با تبلیغات خود فرصت فکر کردن و اندیشیدن را از مردم گرفتند که این از مصادیق استثمار فکری است. این را اختناق می‌گویند این ضد آزادی است که با بمباران تبلیغاتی جلوی فکر مردم را بگیرند، اصلاً از آن‌ها آزادی فکر را گرفتند و افکار مردم را به یک‌سو کانالیزه کردند.»[1]

حال که اصولگرایان لیست سی نفره خود در تهران را با حضور کارشناسان اقتصادی بسته‌اند و شعار «معیشت، امنیت و پیشرفت» را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند، اصلاح‌طلبان به جای معرفی برنامه‌های جریان خود به لیست اصولگرایان که به طور هدفمندی اقتصاد را موضوع و برنامه اصلی آینده خود قرار داده حمله کرده و با گرفتن موضع «کاسه داغ‌تر از آش» مطرح می‌کنند که چرا اصولگرایان مبانی ارزشی خود را فراموش کرده و اخلاق‌گرایی را شعار خود قرار نداده‌اند؟

حسادت اصلاح‌طلبان به شعار اقتصادی لیست اصولگرایان//آماده انتشار

در همین باب روزنامه آرمان که به رسانه اجاره‌ای خانواده هاشمی معروف است نوشـت:‌ «شعاری که اصولگرایان برای انتخابات مجلس انتخاب کردند، «معیشت، امنیت و پیشرفت» است شعاری که پس از اعلام آن اَبروی آگاهان در هم رفت و سوالاتی در ذهن آن‌ها شکل گرفت که پاسخ مناسبی برای آن نیافتند. نخستین سؤال این است که پس این طیف سیاسی که تا پیش از این مدعی اخلاق‌گرایی و دفاع از ارزش‌ها بود چرا در شعار خود اشاره‌ای به این مهم نکرده است و آیا تصور دارد که در این مقطع نیاز است که بر موضوعات دیگر تأکید و ارزش‌ها فدای اخذ رأی شود؟ آیا برای این طیف دیگر دفاع از ارزش‌ها رای‌آور نیست که در دوره‌های قبل بر طبل آن می‌کوبیدند و در انتخابات 94 آن را به کنار گذاشتند؟ پررنگ کردن شعارهای اقتصادی و کمرنگ کردن ارزش‌ها در قاموس هیچ گروهی به ویژه کسانی نیست که مدعی حفاظت از آن بودند. معیشت یعنی اقتصاد و اقتصاد یعنی چرخه بزرگی که دارای کاستی‌های فراوان به دلیل عملکردهای سال‌های گذشته است اما آیا شعار اقتصاد دادن برای رفع مشکلات اقتصادی کافی است و مگر در نهایت با فرض ورود چند نماینده آگاه به مسائل اقتصادی می‌توان دردی از اقتصاد کشور دوا کرد؟ اخیراً غلامعلی حدادعادل نماینده فعلی مجلس و کاندیدای اصولگرایان، با اشاره به برنامه اقتصادی اصولگرایان در مجلس دهم گفته است: «اصولگرایان برای مجلس دهم برنامه اقتصادی مفصلی در راستای مهار تورم، خروج از رکود، معیشت و همچنین بیکاری جوانان دارند که در زمان مقتضی درباره آن توضیحات بیشتری داده خواهد شد.»[2]

جیغ بنفش اصلاح‌طلبان بر سر شعار اقتصادی اصولگرایان و اتهام فراموشی اخلاق که به آن‌ها زده می‌شود درحالی است که از گذشته‌های دور تا کنون، یک اصل منطقی وجود دارد که به نظر می‌رسد که باید به فرهنگ ایرانی تبدیل شود و این روزنامه و امثال آن، فاقد درک آن هستند. این اصل منطقی عبارت است از این که«اثبات شیء، نفی ماعدا نمی‌کند.»

این بدان معناست که اثبات مسئله‌ای به‌منزله نفی دیگرمسائل غیر از آن نیست و برای نمونه، تعریف و تمجید شما از یکی از فرزندان خود، به معنای نفرت از دیگر فرزند خود نیست و بر همین اساس شعارهای اقتصادی اصولگرایان به معنای فراموشی ارزش‌ها و اخلاق نیست بلکه در این شرایط زمانی با توجه به رکود اقتصادی دامنه‌داری که در دولت یازدهم وخیم شده است و حتی صدای وزرای مهم دولت را درآورده است، اصولگرایان بنابر مقتضای شرایط عمل کرده‌اند.

این در حالی است که همواره اصلاح‌طلبان توسعه سیاسی را ازجمله اهداف خود در انتخابات مطرح می‌کنند و به گفته‌های جلالی‌پور  فعال سیاسی این جریان بیان داشته است که «اصلاح‌طلبان قولی به منظور حل مشکلات نمی‌دهند، تنها قولی که آنها می‌دهند این است که وضعیت امور با کیفیت بهتری اداره خواهد شد.»

اصلاح‌طلبان درحالی که از دو سال قبل فعالیت انتخاباتی خود را آ‌غاز کرده‌اند و هر حرف و سخن آنان طعم انتخابات مجلس دهم داشته است، هنوز در خصوص وضعیت کشور و رکود اقتصادی که به قول وزرای دولت ادامه آن کشور را دچار بحران اقتصادی و اجتماعی می‌کنند، سخنی نگفته و برنامه‌ای ارائه نداده‌اند.



[1] http://www.fardanews.com/fa/news/310187

[2] http://www.armandaily.ir/Default.aspx

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 58
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    با سلام به اصلاح طالبان بفرماييد بخاطر انكه اخلاق اسلامي بيشتر در اصولگرايان نهادينه است
  • حسن هادی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    من فرد سیاسی نیستم و علاقه ای هم به جریان های سیاسی ندارم و تنها جریان انقلاب اسلامی پیرو خط امام و رهبری رو قبول دارم اما بطور حتم ادعا دارم که جریان اصولگرایی نزدیکترین جریان به خط انقلاب هست و در مقابل جریان اصلاح طلبی نزدیکترین جریان به ضدانقلاب و آمریکا. این رو من نمیگم بلکه کارنامه دو جریان در طی این سالها نشون میده. فقط کافیه قدری بیشتر تامل کنیم
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    مردم به لیست بی بی سی رای نمیدن
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    دمت گرم
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    اسم اصولگرایی خود حاوی ارزشهاست
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    احسنت به مردم بصیر ایران زمین
  • رضا ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    حسن با نظر شما کاملا موافقم همچنین با استدلال دکترکه پایه و اساس منطقی داره و هر عقل سلیمی می پذیره.
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    شما بعد از توحید ارزشی بالاتر از عدالت سراغ دارید؟ در قران پس از ارسال انبیا دو چیز از آنها خواسته شد . توحید و بعد لیقوم الناس باالقسط. خوب قسط و عدل که فقط عدالت قوه قضاییه نیست. عدالت اقتصادی و آموزشی و امکانات بهداشتی هم هست. عدالت هست که سبب حفظ سایر ارزشها مانند حجاب و .. می شود. بنده به شخصه ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی را در فاصله طبقاتی شدید جامعه می دونم. رفاه یک مقوله نسبی هست و مثل گرسنگی نیست. واضح تر بگویم. من وقتی گرسنه هستم با خوردن مقداری غذا سیر می شوم و این مقدار غذا ربطی به این ندارد که دیگران با چه مقدار غذا خوردن سیر می شوند اما در رفاه من نمیتونم بگم با چقدز امکانات احساس خوشبختی می کنم بلکه خود را با دیگران مقایسه می کنم مثلا یک وقتی با پیکان احساس خوشبختی داشتم ولی الان باهاش احساس بدبختی می کنم.
  • امیرعلی ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    فقط معیشت مردم.منم به اینا رای میدم
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    یه رایی بدم، چپ و راست فقط بسوزن. دیگه اعصاب شعار و سخنرانی های بی ثمر و پر جمعیت رو ندارم
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    در جواب ناشناس ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ پیام تمام انبیا دو چیز بوده است عدالت و آزادی(آزادی از بت و نفسانیان و شرک و جهالت و رذالت و استبداد و وسوسه های شیطان)
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    جناح ها آنقدر خود را وام دار جریانات پول دار میکنند که پس از انتخاب شدن پس دادن اقراض جای هیچ فکر کردنی به مردم و معیشت آنها را به نمایندگان نمیدهد
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    اصلا نیاز نیست شعار دفاع از ارزش ها را بدهند چون اسم اصولگرایی خودش اینو میرسونه
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    شما یک بار دیگه مرور کن در ابتدا توحید و سپس عدالت اجتماعی بوده اکثر مفهوم هایی که شما معرفی کردید در بحث عدالت اجتماعی وجود دارد.
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    من به اصولگرایان رأی می دهم تا چشم روباه پیر در بیاد
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    زرشک.
  • ناشناس ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    درود بر اصلاح طلبان
  • ترک ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    این همه مشکل مردم که بیکارن و پول ندارن ایتدائی ترین مایحتاج زندگیشونو تهیه کنند دقیقا تقصیر کیه؟؟؟؟
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    امیدوارم مثل دولت قبلی نباشه طرح های به اصطلاح اقتصادیشون...
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    چه اصلاحطلب چه فتنه گر و دزد و اصلاحطلب اگر کاری کنند که به عوض سایر پیشرفتها فقط درامد سرانه زیاد و شکاف طبقاتی کم شود کافیست. چون در سایر موارد پیشرفت زیادی را شاهدیم.
  • اشک درار مشرق ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    جک نگو مشرق،فعلا که شما دارید از حسادت به اصلاح طلبان میترکید
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    دمت گرم
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    اتفاقا مجلس ششم همراه با شکوه اقتصادی بود
  • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    ملت ایران هیچ گاه زیر بلیط بیگانه نرفته و قطعاً هر کسی که بیگانگان و دستگاه سخن پراکنی روباه مکار و پیر (انگلیس ) بی بی سی از آن حمایت کند نه بزرگی خواهد گفت
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    واقعا درود براصلاح طلبان آدما منطقی هستند.
  • ناشناس ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    کسانی امروز از اخلاق گرایی و مبانی ارزشی دم می زنند ! که در سال 88 بی اخلاقی بزرگی کردند و مملکت را به آشوب کشیدند و به عزاداران امام حسین (ع) بی حرمتی کردند .
  • ناشناس ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    اصلاح طلبانی که در سال 88 بزرگترین بی اخلاقی را صورت دادند و کشور را به آشوب کشیدند و به عزاداران حسینی بی حرمتی کردند و ارزشهای اسلامی را زیرپا گذاشتن حالا دم از اخلاق و ارزشها می زنند !
  • ناشناس ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    الویت مردم معیشت و اقتصاد است و ما هم به اصولگرایان رای میدهیم .
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    من به کسانی رای می دهم که فردا وقتی رودر روی مبارزان و شهدای قبل از انقلاب و شهدای بعد از انقلاب بخصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام و خدا قرار می گیرم ،خجالت نکشم هیچ کسی فردای قیامت به فریاد کسی نخواهد رسید این فرمایش خداوند در قرآن کریم است من به امید خدا سعی میکنم برای دنیای دیگران آخرت خود را خراب نکنم و اگر از کسانی ناراحتی دارم با خودم لج نکنم و آتش جهنم را برای خودم نخرم . برای من مهم نیست که چه گروه و دسته ای رای بیاورند برایم مهم است که به تکلیف شرعی و انسانی و ملی خود عمل کرده باشم و به عقل خود رجوع و به افرادی که حدس بزنم از خدا می ترسند و می توانند برای این ملت کاری انجام بدهند رای خواهم داد .
  • ناشناس ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    وقتی در لیست 30 نفره اصلاحات یک نفر اقتصاددان وجود ندارد یعنی اینها به بهبود معیشت مردم و اقتصاد کشور توجهی ندارند و بدنبال سیاسی کاری و منافع حزبی خودشان هستند !
  • ناشناس ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    اصلاحات یعنی تحقیر و تعطیل و پلمپ .
  • ناشناس ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    امیدوارم مجلس ششم اصلاح طلب دیگری تکرار نشود که 98 درصد نطق های نمایندگانش درباره مسائل سیاسی بود و به اقتصاد و معیشت مردم توجهی نداشتند .
  • taha ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    فکر کنم اون لیست رو شورای نگهبان تایید کرده
  • مسعود ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    رهبر معظم انقلاب : مجلسی که مرعوب امریکا و غرب و بدنبال جاکمیت جریان اشرافی باشد مملکت را بدبخت می کند .
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    اصلاح طلبان فقط به دنبال سیاسی کاری و جنجال هستند مانند مجلس ششم
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    عزیز نظر ما را چاپ نکردی که به دکتر بود تو رو خدا انتشار بده
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    اصلاح طلبا به چه کنم چه کنم افتادن
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    آزادی رو زورچپون کردی به پیام انبیا. این تعریفی هم که از آزادی دادی رسما مخالف تعریف اصلاح طلبا از آزادیه. خودتو زدی به اون راه فکر میکنی ملت هم مثل خودتن؟
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    قهر و جنجال و دعوا تنها دستاورد اصلاح طلبان در مجلس ششم بود
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    اصلاح طلبان مایه ی ننگ هستند وقتی اسم اصلاح طلب رو میشنوم یاد فتنه و آشوب و تهمت و تخریب و نوکری غرب و وطن فروشی و پلمپ و تعطیلی پیشرفتهای علمی و باج دادن به غرب و هزارتا خیانت دیگه میوفتم
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    ممنون
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    شورای نگهبان کف صلاحیت را مشخص کرده است ولی وقتی دشمنان قسم خورده ملت و نظام، از فرد یا افرادی حمایت می کنند مشخص است که آنها ضعف بزرگ و مهمی دارند که دشمن به آنان امیدوار شده است و آنان را برای پیشبد اهداف خود مناسب دیده است پس باید توقع داشت که آن افراد این ضعف را از خود بیرون کنند یا اثبات کنند که در آنها این ضعف نیست.
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    اصلاح طلب واصولگرا هردو دستشون تو یک کاسه است.من از هرجفتشون میلیارد بار متنفرم
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    در جواب ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳ آزادی نه فقط شعار انبیا بلکه یک از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی نیز بوده است "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" پس لطفا خودتو به اون راه نزن و فکر نکن ملت مثل خودتن؟
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    توسعه سیاسی و توسعه اقتصادی لازم وملزوم هم هستند درجواب ناشناس ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳ آزادی نه فقط در شعار انبیا بلکه یکی از شعارهای اصلی در انقلاب اسلامی هم بوده است و آن "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" تعریف آزادی در بیان اصلاح طلبان این است منظور از آزادی یعنی آزادی بیان بخصوص آزادی بیان در رسانه ها و فعالیت کردن احزاب است . آزادی بیان جلوی بسیاری از رانتها و اختلاسها را می گیرد وجود احزاب نیز جلوی فساد سیاسی را می گیرد زیرا یک حزب اعتبار خود را با شعار پوچ زیر سوال نمی برند و حزب فقط زمان حال را نمی ببیند بلکه 20 سال جلو تر را نیز می بیند و حزب یک برند است و اعتبار خود را با دادن برنامه ای منسجم و منطقی و قابل اجرا افزایش می دهد خودتو زدی به اون راه فکر میکنی ملت هم مثل خودتن؟
  • ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام بچه ها ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین. ********************************این دو روز رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر برا ظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.******************************** هرجا ، هروقت و به هر شیوه مثلا: از طریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر جای دیگه که بودید) . شاید مهمترین کار که برا تبلیغ باید انجام بدید توزیع لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان که هم اسم داوطلبها و هم کدشون داخلش باشه هست.برا این کار هم از موبایل و هم از طریق چاپ یا تهیه برشورهای کوچک از جاهای معتبر استفاده کنید.حتی اگه امکانش براتون هست از جیب خودتون هم خرج کنید. یا مثلا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... رو تا میتونید منتشر کنید .البتاتوجه کنیدکه دقیق و به جا عمل کنید. -********اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه********.دقت کنید که حضرت آقا فرمودند لیستی رای بدید ،حالا تکلیف شما که ولایی هستید چیه؟! توی سایتها بحث کنید و جواب افرادی که علیه اصولگراها مطلب مینویسند رو بادقت و با صلابت بدید. در مورد طرفهای دیگه تا میتونید برا مردم روشنگری کنید.اصلی ترین چیزی که میتونید روش تمرکز کنید دخیل بودن یه مفسد و مجرم اقتصادی تو بستن لیست اصلاحطلبها(کرباسچی) و همچنین نبودن اقتصاددان در اون لیست هست و حمایت انگلیس..این کار هم اسمش تخریب نیست بلکه روشنگری هست. از طرفی توضیح بدید همین افرادی که تو لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستن جلو مفسدان اقتصادی دولتها چه هاشمی چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه روحانی وایسادن(مثل آقای توکلی،زاکانی،نادران،مصباحی مقدم و...).{قضیه کرباسچی-کرسنت-رحیمی معاون احمدی نژاد-رانت 650 میلیون یورویی دولت فعلی}. -نکته بعد همراه داشتن لیست هست.که خیلی مهم هست.پس لیست اسامی همراه با کد نامزدها رو با خودتون ببرید. -با خانواده یا دوستان برید. -اول وقت برید و نذارید برا آخر وقت. -هر مشکلی هم که داشتید یا خدایی نکرده پیش اومد،هر جور شده رای بدید. دقت کنید که هر برگه رای رو تو صندوق خودش بندازید.چون دوتا انتخابات هست ممکنه به خاطر عجله کردن اشتباه بشه. -صبور باشید. ان شاالله همه مون موفق باشیم! برا ظهور دعا کنید...یا حق/
  • ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام بچه ها ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین. ********************************این دو روز رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر برا ظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.******************************** هرجا ، هروقت و به هر شیوه مثلا: از طریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر جای دیگه که بودید) . شاید مهمترین کار که برا تبلیغ باید انجام بدید توزیع لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان که هم اسم داوطلبها و هم کدشون داخلش باشه هست.برا این کار هم از موبایل و هم از طریق چاپ یا تهیه برشورهای کوچک از جاهای معتبر استفاده کنید.حتی اگه امکانش براتون هست از جیب خودتون هم خرج کنید. یا مثلا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... رو تا میتونید منتشر کنید .البتاتوجه کنیدکه دقیق و به جا عمل کنید. -********اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه********.دقت کنید که حضرت آقا فرمودند لیستی رای بدید ،حالا تکلیف شما که ولایی هستید چیه؟! توی سایتها بحث کنید و جواب افرادی که علیه اصولگراها مطلب مینویسند رو بادقت و با صلابت بدید. در مورد طرفهای دیگه تا میتونید برا مردم روشنگری کنید.اصلی ترین چیزی که میتونید روش تمرکز کنید دخیل بودن یه مفسد و مجرم اقتصادی تو بستن لیست اصلاحطلبها(کرباسچی) و همچنین نبودن اقتصاددان در اون لیست هست و حمایت انگلیس..این کار هم اسمش تخریب نیست بلکه روشنگری هست. از طرفی توضیح بدید همین افرادی که تو لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستن جلو مفسدان اقتصادی دولتها چه هاشمی چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه روحانی وایسادن(مثل آقای توکلی،زاکانی،نادران،مصباحی مقدم و...).{قضیه کرباسچی-کرسنت-رحیمی معاون احمدی نژاد-رانت 650 میلیون یورویی دولت فعلی}. -نکته بعد همراه داشتن لیست هست.که خیلی مهم هست.پس لیست اسامی همراه با کد نامزدها رو با خودتون ببرید. -با خانواده یا دوستان برید. -اول وقت برید و نذارید برا آخر وقت. -هر مشکلی هم که داشتید یا خدایی نکرده پیش اومد،هر جور شده رای بدید. دقت کنید که هر برگه رای رو تو صندوق خودش بندازید.چون دوتا انتخابات هست ممکنه به خاطر عجله کردن اشتباه بشه. -صبور باشید. ان شاالله همه مون موفق باشیم! برا ظهور دعا کنید...یا حق/
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    فقط به اصولگرايان راي مي دهيم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس