فروزنده با ذکر اینکه تقابل آشکار آمریکا با جمهوری اسلامی نتیجه ای برای آنها نداشته است، گفت: آمریکایی ها نیز این سیاست را ناکارآمد می دانند و پروژه نفوذ را برای توقف جمهوری اسلامی و جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی در جهان انتخاب کرده اند.

به گزارش مشرق، لطف الله فروزنده، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به ابعاد مختلف پدیده نفوذ گفت: نفوذ از جنبه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مطرح است و دشمنان نه تنها پروژه جنگ نرم و ناتوی فرهنگی را برزمین نگذاشته اند، بلکه با کلید زدن پروژه نفوذ، به دنبال این هستند که مسئولان را دچار اشتباه محاسباتی کنند.
 
معاون پارلمانی دولت دهم افزود: بزک کردن چهره کریه آمریکا و نفوذ در مراکز مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام از دیگر اهداف آمریکا و جبهه استکبار است.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس عنوان کرد: نفوذ را نباید یک مسئله سطحی نگریست، بلکه در پشت پرده آن یک برنامه ریزی مفصل از سوی آمریکایی ها در جریان است.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با ذکر اینکه تقابل آشکار آمریکا با جمهوری اسلامی نتیجه‌ای برای آنها نداشته است، گفت: آمریکایی‌ها نیز این سیاست را ناکارآمد می دانند و پروژه نفوذ را برای توقف جمهوری اسلامی و جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی در جهان انتخاب کرده اند.
 
وی افزود: امروز اکثر کشورهای اسلامی، ایران را به عنوان الگوی خود برگزیده اند و آمریکا برای اینکه این مسئله را مهار کند و تغییر رفتار ایجاد کند، نفوذ را انتخاب کرده و برای به ثمر رسیدن آن نیز مصمم است.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با ذکر اینکه برخی در داخل واقعا آمریکا را دشمن نمی‌دانند، گفت: آنها باور ندارند که بدون آمریکا نیز می توان زندگی کرد و در حوزه اقتصادی باور به این مسئله دارند که باید با آمریکا و غربیها رابطه مستحکمی داشت.
 
معاون پارلمانی دولت پیشین در پایان گفت: نفوذ یک پدیده عمیق و اساسی است که انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است و لذا باید تدابیر لازم برای مقابله با آن اندیشیده شود.

منبع: سراج 24

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس