کد خبر 530190
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

معاون سازمان حمایت گفت: پرونده متخلفان گرانفروشی بلیت قطار پس از تکمیل به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال و حکم محکومیت شرکت راه آهن اخیراً صادر شده است.

به گزارش مشرق، وحید منایی گفت: فروش بلیت قطار با نرخ‌های جدید تخلف است و تا توقف تخلف و اعاده حقوق مصرفکنندگان سازمان حمایت موظف به انجام وظایف قانونی محول است.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: با توجه اینکه فروش بلیت با نرخ‌های جدید از تاریخ ۲۵ آذرماه سال جاری بدون هماهنگی و اخذ مجوز از مراجع حاکمیتی بوده و به استناد مصوبات قانونی از جمله مصوبه مورخ ششم تیر ۹۴، ستاد هدفمندسازی یارانه ها و اعلام نظر حقوقی و صریح معاون حقوقی رئیس جمهور، تخلف گران‌فروشی محرز شده است.

وی با اشاره به ارسال پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل ریلی به تعزیرات حکومتی، تصریح کرد: پرونده متخلفان پس از تکمیل به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال و حکم محکومیت شرکت راه آهن اخیراً صادر شده است.

منایی خاطرنشان کرد: پرونده سایر شرکت‌هایی که نسبت به فروش بلیت به نرخ جدید در حال اقدام هستند نیز به عنوان متخلف در حال تکمیل و ارسال به تعزیرات حکومتی است اما تمام شركت‌هاي حمل و نقل ریلی موظف به رعایت نرخ‌های اعلام شده هستند و رعایت‌ نکردن آن به منزله تخلف و گران‌فروشی است که در صورت مشاهده و یا گزارش هرگونه تخلف، طبق قوانین و مصوبات مربوط برخورد می‌شود.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس