کد خبر 529236
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

هنوز به نایمخن نرفته‌ام تا ببینم چه خبر است اما احساسم می گوید که شرایط در گوفرت اشتادیون مناسب باشد. چون آنجا خاطره خوبی داشتم و قاعدتا فکر می کنم در ورزشگاه ری اکشن هواداران مثبت باشد. البته امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

به گزارش مشرق، بازگشت علیرضا جهانبخش به گوفرت اشتادیون. این مهمترین اتفاق فوتبال ایران در بحث لژیونرها، حداقل در این هفته است. علیرضا که زمانی محبوبترین بازیکن نایمخن بود حالا باید به ورزشگاه 12501 نفری این تیم برود و روبروی هم تیمی هایش بازی کند. جهانبخش درباره این بازی می گوید:« بازی مان حساس و مهم است. نه از این نظر که من باید مقابل تیم سابقم بازی کنم. به این دلیل که ما دو بازی قبلی مان را برده ایم و باید به همین روند ادامه بدهیم. هدف ترسیم شده از سوی باشگاه حضور در یورولیگ است. پس باید بازی هایمان را یکی پس از دیگری ببریم تا به این هدف برسیم و نایمخن هم یکی از این بازی هاست.»

جهانبخش درباره تیم سابقش می گوید:« نایمخن شرایط مطلوبی در جدول دارد و از 20 بازی خود 34 امتیاز کسب کرده. آنها در رده پنجم جدول قرار دارند و در طول دو فصل اخیر نشان داده اند که در بازی های خانگی به راحتی امتیاز از دست نمی دهند.در نایمخن امتیاز گرفتن از این تیم سخت شده اما امیدوارم که برنده این بازی آلکمار باشد و بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.»

بال ایرانی آلکمار و گرانترین بازیکن این تیم  درباره بازی مقابل تیم سابقش هم صحبت می کند:« حس عجیبی دارم. من دو فصل برای نایمخن بازی کردم و شرایط فوق العاده ای داشتم. هم در تیم و هم بین هواداران. الان باید مقابل شان بازی کنم. البته فوتبال حرفه ای شده و من هم باید احساس را کنار بگذارم و بهترین بازی ام را برای آلکمار انجام بدهم. مطمئن باشید صد در صد تلاشم را انجام می دهم تا یکی از بازیکنان موثر آلکمار در این بازی باشم.»

آلکمار معمولا روز بازی – حتی اگر خارج از خانه باشد- به ورزشگاه حریف می رود. این ماجرا امروز هم رخ داده. آلکمار قرار است ساعاتی پیش از بازی به نایمخن برود و در این شهر برای بازی مقابل حریف آماده شود. پس جهانبخش نمی داند در نایمخن برای استقبال از او چه برنامه ای در نظر گرفته شده و اصلا آیا هواداران این باشگاه از او تقدیر خواهند کرد یا نه؟ علیرضا می گوید:« معمولا روز بازی به شهری که تیم حریف در آن حضور دارد می رویم. امروز هم شرایط همینطور است. هنوز به نایمخن نرفته ام تا ببینم چه خبر است اما احساسم می گوید که شرایط در گوفرت اشتادیون مناسب باشد. چون آنجا خاطره خوبی داشتم و قاعدتا فکر می کنم در ورزشگاه ری اکشن هواداران مثبت باشد. البته امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

زمانی که جهانبخش برای نایمخن بازی می کرد هواداران این تیم پرچم ایران را آورده و آن را در ورزشگاه نصب می کردند. آیا این احتمال وجود دارد که باز هم جهانبخش پرچم ایران را در ورزشگاه ببیند؟ او می گوید:« لیگ فصل قبل که تمام شد و ما به اردوی ویزه صعود کردیم آن پرچم را از هواداران گرفتم و برای یادگاری پیش خودم نگه داشتم. الان پرچم دست خودم است اما اینکه آیا آنها برنامه دیگری برایم دارند یا نه هنوز نمی دانم.»

گفتنی است بازی آلکمار و نایمخن امشب و راس ساعت 23:15 دقیقه به وقت ایران آغاز خواهد شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس