کد خبر 529180
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت باید لایحه چند دوازدهم را هر چه زودتر تقدیم مجلس کند، گفت: تصویب لایحه بودجه تا فروردین 95 حتمی است

به گزارش مشرق، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان و عضو  کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه مجلس برای بررسی لایحه بودجه سال 95 اظهار داشت: لایحه بودجه 95 پس از پیشنهادات نمایندگان در مجلس در حال رسیدگی است.

وی افزود: رسیدگی تخصصی لایحه بودجه سال 95 در کمیسیون تخصصی براساس مواد ارجاعی بر کمیسیون‌ها درحال انجام است و این هفته نیز کمیسیون‌ها رسیدگی تخصصی خود را ادامه می‌دهند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد: براساس زمانبندی انجام شده در مجلس، هر دو لایحه (لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه سال 95) رسیدگی شده و براساس زمانبندی در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق، تا پایان سال 94 بررسی‌ها انجام می‌شود. مابقی آن نیز پس از تعطیلات نوروز 95 ادامه رسیدگی می‌شود.

جلیلی در ادامه خاطرنشان کرد:  نکته مهم در رابطه با بحث لایحه بودجه سال 95 این است که مجلس و دولت باید تمهیدات لازم برای بررسی تنخواه دولت در سه ماهه ابتدای سال را بیندیشند همچنین به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که منابع مورد نیاز دراختیار دولت قرار گیرد تا کار را پیش برده و امورات جاری و عمرانی دولت دچار وقفه نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: لایحه بودجه 95 تا پایان فروردین‌ماه سال آینده به صورت حتمی تصویب می‌شود، انتظار داریم دولت نیز با همکاری‌های لازم در این زمینه بتواند مجلس را یاری کند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی در خاتمه تأکید کرد: اگر دولت لایحه چند دوازدهم را تقدیم مجلس کند، در این زمینه تعیین‌تکلیف شده و نگرانی‌هایی که برای شروع به کار دولت وجود دارد، به اتمام می‌رسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس