پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: برگزاری اردو برای تیم‌ها کار خوبی است اما باشگاهی که مشکل مالی دارد چرا باید در خارج از کشور اردو برگزار کند؟

به گزارش مشرق، ناصر فریادشیران در خصوص شکست روز گذشته تیم فوتبال نفت تهران مقابل سیاه‌جامگان گفت: به نظر من نفت شرایط خوبی دارد و نباید به خاطر یک باخت کل زحمات را نادیده گرفت و زیر سوال برد. البته باشگاه هم کار خوبی کرد که بازیکنانی مثل نانگ، صادقیان و سانتوز که مورد نیاز باشگاه نبودند را کنار گذاشت چرا که آنها علاوه بر قراردادهای گرانی که بسته بودند برای تیم هم حاشیه داشتند.

وی ادامه داد: به نظر من تیم نفت می‌تواند روز به روز بهتر شود چرا که این تیم بازیکنان جوان خوبی دارد و در کنار بازیکنان باتجربه می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. البته انتقادی هم دارم و آن این است که تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند چرا برای برگزاری اردو به خارج از کشور می‌روند؟ برگزاری اردو خوب است اما چرا در همین کشور خودمان باشگاه‌ها نباید اردو برگزار کنند؟ البته قبول دارم که در کشور ما زیرساخت‌های خوبی برای فوتبال وجود ندارد اما تا دل‌تان بخواهد فساد هست!

مربی اسبق تیم نفت تهران درباره نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند در بازی روز گذشته مقابل سیاه‌جامگان افزود: بیرانوند بازیکن خوبی است اما در یک کادر فنی اگر یک نفر قطع می‌کند نفر دیگر باید وصل کند که در این زمینه به نظرم مشکلاتی در تیم وجود دارد. شیخ ویسی دروازه‌بان باتجربه‌ای است اما باید قبول کرد که بیرانوند بهترین دروازه‌بان نفت است. او بازیکن گرانقیمتی است که بی‌دلیل وارد حاشیه شد.

فریادشیران خاطرنشان کرد: من بارها با بیرانوند صحبت کردم و او هم قبول کرده که اشتباهاتی دارد اما باید بپذیریم که سن او پایین است و باید او را کمک کرد. نباید او را پس بزنند یا اینکه رفتارهای قهرآمیز انجام دهند.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس