دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان از انتخاب نهایی و اعلام رسمی کاندیداهای این مجمع برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی با اشاره به پایان فرآیند انتخاب کاندیداهای مجمع اصولگرایان اصفهان اظهار داشت: فرایند انتخابات در 3 مرحله عملیاتی شد، مرحله نخست با دعوت از همه چهره‌های اصولگرایی که نزدیک به 50 نفر بودند صورت گرفت که در این مرحله رزومه و سوابق این افراد دریافت شد.

وی افزود: در مرحله دوم از این میان 11نفر با رای مخفی انتخاب شدند و ماموریت تبدیل این 11 نفر به 5 نفر بر عهده شورای هماهنگی اصولگرایان قرار گرفت.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان با بیان اینکه در نهایت با انجام مصاحبه و بررسی کامل سوابق و برنامه‌ها سازوکار نهایی انتخابات عملیاتی شد، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست 4‌نفر حائز حداقل دو سوم آرای شورای هماهنگی شدند اما از آنجایی‌که فرایند ناقص بود در مرحله دیگری با همان فرایند و انتخاب به صورت مخفی نفر پنجم با کسب دو سوم آرا انتخاب شد.

وی از انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، حمیدرضا فولادگر، ‌مجتبی خیام‌نکویی، محسن حیدری و مجید نادرالاصلی به عنوان منتخبان این مجمع خبر داد.

باطنی گفت: برخی این سئوال را مطرح می‌کنند که چگونه برخی افراد حاضر در مجمع در میان کاندیداهای منتخب حضور دارند که باید گفت در فرایند تعریف شده برای انتخابات و اجرای آن، این افراد هیچ سهم و نقشی نداشتند.

به‌گفته دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان این لیست در صورتی نهایی است که همه افراد از سوی شورای نگهبان تائید صلاحیت شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس