با گذشت تنها 24 ساعت از اعلام رسانه های عراقی مبنی بر "اظهار تاسف عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی از اظهرات نسنجیده و مداخله جویانه سفیر این کشور در عراق علیه حشدالشعبی" وزارت خارجه عربستان با صدور اطلاعیه ای ادعای دولت عراق را تکذیب کرد.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت تنها  24 ساعت از اعلام رسانه های عراقی مبنی بر "اظهار تاسف عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی از اظهرات نسنجیده و مداخله جویانه سفیر این کشور در عراق علیه حشدالشعبی" وزارت خارجه عربستان با صدور اطلاعیه ای ادعای دولت عراق را تکذیب کرد.

تکذیب سخنان عادل الجبیر در مورد سفیر عربستان در عراق+تصویر

بنابر این گزارش، در همین زمینه سخنگوی وزارت امور خارجه آل سعود در بیانیه ای که نسخه ای از آن را شبکه العربیه ارگان رسانه ای رژیم سعودی منتشر کرد، ادعای دولت و وزارت امور خارجه عراق مبنی بر اظهار تاسف عادل الجبیر از سخنان بی ادبانه و مداخله جویانه "ثامر السبهان" سفیر سعودی در عراق را بشدت تکذیب کرده و آن را تفسیر به رای دولت و رسانه های عراقی عنوان کرده است. لازم به ذکر است که سفیر عربستان هفته گذشته اظهاراتی تفرقه افکنانه علیه یگان بسیج مردمی (حشدالشعبی) وابسته به نخست وزیر این کشور ایراد کرده بود که با اعتراضات گسترده ای در عراق مواجه شده بود.

تکذیب سخنان عادل الجبیر در مورد سفیر عربستان در عراق+تصویر

تکذیب سخنان عادل الجبیر در مورد سفیر عربستان در عراق+تصویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس