کد خبر 528736
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

مصدومیت هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی بیش از تخمین‌های اولیه است و او را بیش از دو ماه خانه‌نشینی می‌کند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که گزارش‌های اولیه از مصدومیت کوین دی‌بروین از احتمال خانه‌نشین شدن او برای شش هفته حکایت داشتند، اکنون او در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته است که مدت دوری‌اش از میادین 10 هفته خواهد بود.

هافبک بازیساز بلژیکی آبی‌پوشان شهر منچستر، چهارشنبه هفته جاری در بازی تیمش برابر اورتون در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس که آن را با نتیجه 3 بر یک بردند و به سبب آن راهی فینال شدند، از ناحیه قوزک و زانوی پای راست آسیب‌هایی جدی دید و در دقایق پایانی دیدار خانگی تیمش سوار بر برانکارد مجبور به ترک میدان شد.

معاینات اولیه صورت گرفته روی پای دی‌بروین در صبح روز گذشته (پنجشنبه) نشان می‌داد که او تنها شش هفته خانه‌نشین خواهد بود، اما معاینات تکمیلی از پای بازیکن پیشین ولفسبورگ نشان داده است که او بیش از دو ماه از میادین دور خواهد بود و این موضوعی است که خودش هم آن را تأیید کرده است.

دی‌بروین در پیروزی تیمش برابر اورتون نقش کلیدی داشت. او در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت تا گل دوم تیمش را بزند و گل سوم آن را هم بسازد، هرچند بازی برای او پایان خوبی نداشت.

دی‌بروین تا ابتدای ماه آوریل قادر به همراهی منچسترسیتی نیست و این بدان معناست که او نه تنها فینال جام اتحادیه انگلیس را از دست می‌دهد، بلکه دیگر بازی‌های تیمش از جمله دو بازی رفت و برگشت برابر دیناموکیف در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دربی شهر منچستر را که در روزهای پایانی ماه مارس برگزار می‌شود، از دست خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس