کد خبر 528629
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

کتاب «بازی عوض شده» نوشته سجاد خالقی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سجاد خالقی گفت: مجموعه داستان کوتاهم با نام «بازی عوض شده» که از سوی انتشارات عماد فردا منتشر شده است، در دهه فجر رونمایی می‌شود.

رونمایی از کتاب «بازی عوض شده» در دهه فجر انقلاب اسلامی
وی درباره محتوای این مجموعه داستان توضیح داد: این کتاب شامل 11 داستان کوتاه به هم پیوسته موضوعی است که شمار کمی از آن‌ها به پیش از انقلاب، بخش عمده‌ای به روند انقلاب اسلامی و برخی داستان‌ها هم به پس از انقلاب می‌پردازد.

خالقی با بیان این‌که در این داستان‌ها با تغییر شخصیت انسان‌های گروه‌های مختلف اجتماعی مواجهیم، افزود: داستان‌ «بازی عوض شده» از این کتاب برنده جشنواره داستان انقلاب و داستان «مردی در مقابل» نیز برگزیده جایزه ادبی یوسف بود.

این داستان‌نویس درباره زمینه نوشته شدن این داستان‌های کوتاه گفت: موضوع غالب کتاب دغدغه همیشگی من بود اما نوشتن داستان‌ها به صورت متمرکز صورت نگرفت.

وی 13 بهمن‌ماه را زمان احتمالی رونمایی از این کتاب اعلام کرد و یادآور شد: این کتاب به کوشش انتشارات عماد فردا منتشر شده و سه سال زمان صرف نوشتن داستان‌ها شده است.

سجاد خالقی متولد 1364 در شهر «نافچ» استان چهار محال و بختیاری است. وی در جشنواره‌های مختلف ادبی از جمله جشنواره کبوتر حرم( امام رضا) سال‌های 90 و 91 و 93، جشنواره شهر پر چراغ(استانی) سال 90، جایزه ادبی یوسف سال 90، جشنواره ادبیات کودک و نوجوان سال 92، جشنواره داستان بروجن(استانی) سال 92، جشنواره دانشجویی مهرباران سال 92، جشنواره داستان انقلاب سال 92، رتبه‌های برتر را از آن خود کرد و در سال 1393 نیز توانست با رمان «ظلمت سفید» رتبه نخست را در بخش «رمان نوجوان» جشنواره داستان انقلاب به دست آورد.
*ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس