سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: از مدت‌ها قبل و با مشاهده روند ثبت‌نام برخی افراد می‌شد حدس زد که برخی‌ها به دنبال مظلوم‌نمایی و کلید زدن پروژه تحت فشار قرار دادن و چانه‌زنی با شورای نگهبان هستند.

به گزارش مشرق، حسن بیادی سخنگوی جبهه ایستادگی اظهار داشت: انتخابات در کشور ما به منزله یک جشن ملی است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مظاهر اقتدار ملی است و هرکس که دل در گرو ایران مقتدر و سرافراز دارد باید فارغ از حاشیه‌سازی‌های دشمنان در انتخابات شرکت کند و بر شکوه این جشن ملی بیافزاید.

وی افزود: بعد از اعلام صلاحیت‌ها توسط هیئت‌های نظارت، شاهد هجمه‌های سازمان یافته برعلیه شورای نگهبان هستیم. از مدت‌ها قبل و با مشاهده روند ثبت‌نام برخی افراد می‌شد حدس زد که برخی‌ها به دنبال مظلوم‌نمایی و کلید زدن پروژه تحت فشار قرار دادن و چانه‌زنی با شورای نگهبان هستند.

بیادی اظهار تاسف کرد که در این بین بعضی از مسئولین دولتی در راستای همین پروژه گام برداشته و بدون توجه به مصالح در خصوص تایید و رد صلاحیت‌ها اعلام نظر کرده‌اند.

سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه شورای نگهبان بر اساس مرٌ قانون عمل کرده و وظیفه سنگین و خطیری بر عهده دارد، تصریح کرد: جناح‌بندی و سیاسی‌بازی در موضوع تایید صلاحیت‌ها ساخته و پرداخته حاشیه‌سازان انتخاباتی است و اگر کسی نسبت به احراز صلاحیت‌ها اعتراض دارد باید در چارچوب قانون عمل کند. قوانین موجود همه‌گونه راهکار را برای این موارد ارائه داده است.

بیادی گفت: چطور می‌شود که کسی نامزد حضور در قوه قانون‌گذاری کشور شده است ولی برای احراز صلاحیت اقدام به اعمال غیر قانونی می‌کند؟

وی ادامه داد: قبلاً هم اعلام کردم که مسأله این انتخابات ، مسأله اصولگرا و اصلاح طلب نیست. مسأله جبهه انقلاب و جبهه ضد انقلاب است. دشمن با استفاده از ابزار فشار و شانتاژ رسانه‌ای با بهره‌گیری از افکار عمومی در حال هجوم تبلیغاتی و هزینه‌سازی برای شورای نگهبان است.

به اعتقاد سخنگوی جبهه ایستادگی یکی از مصادیق حق‌الناس جلوگیری از نفوذ دشمن است و برای جلوگیری از نفوذ دشمن، نیروهای انقلاب در کوران حوادث پس از انقلاب و در طول دوران جنگ از جان و مال و آبروی خود مایه گذاشتند.

بیادی تاکید کرد:‌ باید حواسمان باشد که دشمن در یک جبهه فراگیر و با استفاده از اتاق فکر و با ابزار مختلف هر لحظه در حال توطئه‌چینی بر علیه انقلاب اسلامی است و حالا هم دشمنان چشم امید به دو انتخابات پیش رو دوخته‌اند. آنها برای اصل انتخابات، بر علیه حضور پر شور مردم در انتخابات، جلوگیری از انتخاب افراد صالح، نفود افراد ناصالح و کسانی که چشم و دلشان به دنبال حرف آمریکاست برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت شریف ایران اسلامی باید خیلی متوجه این موارد باشند، گفت: در بسیاری از موارد دشمنان موریانه وار برای نفوذ تلاش می‌کنند.

سخنگوی جبهه ایستادگی افزود: با نگاه به شرایط منطقه و وضعیت کشورهای همسایه باید دانست که حضور حداکثری مردم در انتخابات ارتباط مستقیم با عزت و اقتدار ملی دارد و از همین روست که رهبر معظم انقلاب همگان را به حضور جدی در پای صندوق‌های رإی دعوت می‌کنند. امیدوارم مردم عزیزمان با درک شرایط حساس کشور به خصوص در دوران پسا برجام با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات باعث بالندگی و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس