کد خبر 528059
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

یک پایگاه خبری کره جنوبی اعلام کرد که آمریکا قصد دارد جدیدترین پهپادهای خود موسوم به "ام کیو یک سی را در کره جنوبی مستقر کند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری "چوسان ایلبو"، آمریکا قصد دارد پهپادهای "ام کیو یک سی" را در کره جنوبی مستقر کند که قادر است علاوه بر پروازهای شناسایی و جاسوسی، حملات موشکی را نیز انجام دهد.

یک منبع آگاه ارتش آمریکا در این باره گفت: استقرار پهپادهای جدید آمریکا در کره جنوبی برای ماه جولای برنامه ریزی شده است. این پهپادها مجهز به دوربین دید در شب بوده و قادر به 30 ساعت پرواز مداوم است. این پهپادها قصد دارند مناطق مرزی کره شمالی و کره جنوبی را زیر نظر قرار دهند.

با پهپادهای جدید آمریکا و کره جنوبی قادر خواهند بود تا به بالگردها حمله کرده و تانک های دشمن را در فاصله 4.9 مایلی هدف قرار دهند. هر پهپاد جدید آمریکا مجهز به 4 فروند موشک ضد تانک موسوم به هلفایر، 4 بمب هدایت شونده جی بی یو 44 است. این پهپادها را می توان به موشکهای هوا به هوا نیز مجهز کرد.

پس از آزمایش جدید هسته‌ای کره شمالی، آمریکا استقرار تسلیحات راهبردی جدید در کره جنوبی را آغاز کرده است. آمریکا پیش از این نیز یک فروند هواپیمای بمب افکن راهبردی بی 52 را در کره جنوبی مستقر کرده بود. این هواپیما قادر به حمل موشک‌های بالستیک هسته‌ای است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    كره ي شمالي بر خلاف ادعاها، كشوري بسيار بسيار خونسرد و منطقي است، هر كشور ديگر كه در همسايه ي جنوبي اش بيش از ٢٨٠٠٠ نيروي بيگانه مستقر مي كردند، دائم با همسايگانش رزمايش هاي تحريك آميز اجرا مي كردند، بمب افكن هاي دوربرد و هسته اي در مجاورتش به پرواز در آوردند و هزاران تهديد ديگر، يك ثانيه هم صبر نمي كرد، تصور كنيد يك ثانيه بمب افكن هاي روسي به حريم هوايي انگليس و يا فرانسه نزديك شوند، چه بلوايي كه به پا نمي كنند. كره ي شمالي جدا مي بايست آمريكا را با كلاهك هسته اي بكوبد، نزدنش واقعا از روي خويشتنداري است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس