مجموعه انیمیشن «حاتم وحاکم۲» به تهیه کنندگی و کارگردانی صمدغلامزاده در۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای با تکنیک ۳بعدی به سفارش مرکز صبا به پایان رسید.

به گزارش مشرق، صمد غلامزاده کارگردان «حاتم و حاکم2» درباره موضوع این انیمیشن گفت: موضوعات این انیمیشن حول محور عدالت خواهی و کمک و یاری رسانی به مستمندان است. مردان پاک نییت وحق‌جو در تاریخ مملکت ما بسیار وجود دارند که حاتم بعنوان نمونه‌ای از آن‌ها در جهت یاری رساندن به مردم قدم برداشته و خود را فراموش کرده‌اند.

این کارگردان افزود: وقتی برنامه‌ای با ایده اولیه شروع به تولید و ساخت می‌شود و مسیر یک یا چند ساله رامی‌گذراند، به اهدف خود نرسیده است مگر تا آن زمانیکه از تلویزیون برای مخاطبین پخش شود.

خوشبختانه در چند سال اخیر مرکزصبا با اختصاص فضایی انحصاری در رسانه ملی که به مدد و پشتوانه تولید برنامه‌های خوب و درخور توجه در مدیای انیمیشن در این مرکز تولید و ساخته شده که سایر دوستان و همکاران من در دفا‌تر مختلف سهم بسزایی در این توفیق داشته‌اند توانسته جایگاه خوبی در بین بینندگان بوجودآورد که شایان قدردانی است.

صمدغلامزاده متولد شهرشیروان فارغ التحصیل کار‌شناسی ازدانشکده صداوسیما در سال 1371 از ابتدا به انیمیشن علاقمند بوده و تا اکنون بیش از5000دقیقه برنامه بصورت انیمیشن تولید کرده است که می‌توان به انیمیشنهای: شجاع مرد کوچک – تپه عقاب‌ها – حکایات شیرین – قصه‌های ماندگار – زنگ تفریح –همسنگران – حاتم وحاکم یک و دو... اشاره کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس