کد خبر 527586
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

فن خال به وودوارد پشنهاد استعفا داده است و احتمال دارد او طی روزهای آینده از یونایتد جدا شود.

به گزارش مشرق، گاردین در گزارش ویژه خود از شرایط این روزهای منچستریونایتد، نکات مهمی را ذکر کرده است.

فن خال بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون به وودوارد مدیر اجرایی باشگاه، پیشنهاد داده که از کارش استعفا دهد. او خود نیز اعتراف کرده بود که نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. اما وودوارد مدیراجرایی شیاطین سرخ، او را متقاعد کرده که ابتدا این موضوع را با خانواده اش در میان بگذارد و سپس تصمیم قطعی را بگیرد. ضمن اینکه این دو به زودی جلسه ای خواهند داشت و در آن نشست، بیشتر در این مورد صحبت خواهند کرد.

فن خال روز یکشنبه در حالی راهی هلند شد که بسیاری از منابع دلیل این اتفاق را تولد دختر وی می دانستند، اما به نظر میرسد، موضوع مشورت با خانواده هم بوده است.

به این ترتیب، انتظار میرود فن خال روز سه شنبه به منچستر بازگردد و البته در این روز، جلسه ای بسیار مهم با وودوارد خواهد داشت. تلاش مدیر یونایتد این است که سرمربی هلندی را از فکر استعفا دور کند، اما این احتمال وجود دارد که فن خال بر جدایی اصرار ورزد. وودوارد اما در عوض آنچنان مایل به تغییر مربی در میانه فصل نیست و به همین دلیل در تلاش است تا فن خال را از این فکر دور کند.

وودوارد می خواهد شرایط را ارزیابی کند و سپس تصمیم گیری کند، جلسه روز سه شنبه نیز به همین دلیل با سرمربی برگزار می شود. او ترجیح میدهد تا تابستان برای تغییر سرمربی صبر کند، اما در عین حال شنیده می شود که باخت مقابل دربی کانتی در روز جمعه، می تواند به معنای پایان همکاری فن خال با یونایتد باشد. چرا که طبق گمانه زنی ها از دست دادن جام حذفی در پایان هفته، باعث جدایی با توافق طرفین خواهد بود.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس