کد خبر 527236
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

رشد فناوری در تمامی ابعاد زندگی به چشم می‌خورد و به جرات می‌توان گفت هر کاری که انجام می‌دهیم راه‌کار جدیدی نیز دارد، جالب است بدانید این امر برای ترک سیگار هم صدق می‌کند و اپلیکیشن‌های مختلفی برای ترک سیگار در بستر اندروید موجود است، در مطلب امروز قصد داریم با هم نگاهی به یکی از موثرترین اپلیکیشن‌های ترک سیگار بیاندازیم. ضمنا این نرم‌افزار توانسته امتیاز بسیار خوب 4.6 از 5 را در مارکت گوگل از آن خود کند.

یازده اپلیکیشن اندرویدی که به شما در ترک سیگار کمک می‌کنند به گزارش مشرق، سیگار کشیدن راحت است اما ترک سیگار به این راحتی‌ها هم نیست و تاکنون راه‌های مختلفی برای ترک سیگار ابداع شده است، در بین تمامی این شیوه‌ها به نظر می‌رسد به کارگیری فناوری روز و استفاده از اپلیکیشن‌های گوشی همراه گزینه مناسبی باشد، این روزها دیگر گوشی همراه تنها تلفن نیست و به همدمی برای انسان تبدیل شده که از صبح تا شام آدمی را همراهی می‌کند.
 
یکی از موثرترین نرم‌افزارها در ضمینه ترک سیگار اپلیکیشن ترک سیگار Smotivator می‌باشد که این اپلیکیشن امکانات جالبی دارد اما در میان تمام این موارد، محاسبه میزان پولی که برای سیگار خرج می‌کنید جالب‌تر به نظر می‌رسد. رابط کاربری Smotivator به سادگی طراحی شده تا کاربر به راحتی بتواند با آن تعامل برقرار کند. بدون شک اگر بدانیم با انجام یک کار ناشایست تا چه اندازه به خود ضرر وارد می‌کنیم ممکن است در دفعات بعدی در انجام آن محتاطانه‌تر رفتار کنیم.

نرم‌افزاری برای کمک به‌ترک سیگار +دانلود

این اپلیکیشن نیز دقیقا همین روش را دنبال می‌کند، با محاسبه مقدار پولی که برای سیگار خرج می‌کنید به شما یادآور می‌شود که دقیقا در هر روز چقدر پول هدر می‌دهید! جالب اینجاست که این فرآیند به طرز کاملا حساب‌ شده‌ای انجام می‌شود و دیناری که برای سیگار خرج می‌کنید در این اپلیکیشن ثبت می‌شود.

از طرف دیگر مقدار روزهایی که سیگار نکشیده‌اید را محاسبه می‌کند و با این حساب می‌توانید از مقدار مقاومت خود در مقابل وسوسه سیگار باخبر شوید، لازم به ذکر است که سیگار نکشیدن برابر است با سلامتی و به راحتی قادر هستید میزان روزهایی که به عمر شما پس از ترک سیگار افزوده می‌شود را مشاهده کنید. بدون شک این موارد می‌تواند انگیزه مناسبی برای ترک سیگار باشد.

برای دانلود این اپلیکیشن به لینک زیر مراجعه کنید.

نرم‌افزاری برای کمک به‌ترک سیگار +دانلود

منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس