دبیر جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی هیچ حمایتی از ما نکرد.

به گزارش مشرق، محمد گلریز  دبیر  جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: طی فراخوانی از کل کشور خواستیم که آثار موسیقایی خودشان را در قالب مضامین ارزشی و انقلابی ارسال بکنند که در مجموع حدود 2700 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از بررسی‌های مختلف به 160  اثر دست یافتیم که در این میان 26 گروه موسیقی پاپ، 12 گروه قومی و محلی، 5 گروه آئینی و 5 گروه موسیقی ایرانی به مرحله نهایی رسیدند.
 
 وی در ادامه افزود:  ما دومین دوره جشنواره نیز از تاریخ 11/3 الی 11/7 در شهر شیراز برگزار می‌شود. ما در این دوره جشنواره از حضور داوران بسیار شاخصی چون هادی آزرم، همایون رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، محمد میرزمانی، اسفندیار قره‌باغی و جمشید جم بهره برده‌ایم.
 
محمد گلریز تصریح کرد: همچنین تصمیم گرفتیم در این دوره از خواننده‌ های مطرح استفاده کنیم علیرضا افتخاری،‌محمد اصفهانی، مجید اخشابی، جمشید جم، جمشید عزیزخانی، ستار سهرابی، حسین کشتکار، خوانندگانی هستند که در طول برگزاری جشنواره اجرا خواهند داشت.

دبیر  جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی گفت: همچنین سعی کرده‌ایم جوایز این دوره نسبت به دوره اول متفاوت باشد.بر همین اساس جوایز گروه‌‌های برتر تا سقف 60 میلیون ریال در نظر گرفته شده است. همچنین در این دوره تجلیل از خانواده شهدا را خواهیم داشت.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نه تنها هیچ کمکی از لحاظ مالی برای این جشنواره نکرد حتی  حمایتمان هم نکرد و گویا وزرات ارشاد فقط به فکر جشنواره موسیقی فجری است که از فجر آن فقط اسمی باقی مانده و می خواند آن اسم را هم بردارند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس