رئیس دفتر رئیس جمهوری که به منظور شرکت در چهل و ششمین مجمع جهانی اقتصاد به داووس رفته است با جمعی از مدیران بانک های اروپایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق،  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری که به منظور شرکت در چهل و ششمین مجمع جهانی اقتصاد به داووس رفته است با جمعی از مدیران بانک های اروپایی دیدار و گفتگو کرد.

نهاوندیان در این دیدار ضمن تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران زمینه های لازم برای همکاری مشترک در سرمایه گذاری ها را پیش از اجرایی شدن برجام آماده کرده است درباره راهنمایی تجاری رفع تحریم توضیحاتی را به ایشان ارائه کرد.

وی در جمع مدیران بانک های اروپایی به تبیین این راهنما که در آن نحوه همکاری ایران با بانکهای اروپایی وآمریکایی را به تفصیل توضیح داده است پرداخت.

رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین در این دیدارها اولویتهای سرمایه گذاری در ایران و به ویژه شرایط و ویژگی های سرمایه گذاری در پروژه های زیر ساختی و پروژه های نفتی و گازی را تشریح کرد.

در این دیدارها مدیران بانک های اروپایی نیز ضمن استقبال از اجرایی شدن برجام و فراهم شدن فرصت های تازه برای تعاملات اقتصادی، بانکی و مالی با ایران برای هرگونه همکاری و تسریع در ایجاد زمینه های مناسب سرمایه گذاری ابراز آمادگی کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس