کد خبر 525546
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

قیصر فوتبال آلمان از احتمال جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و پیوستن او به رئال مادرید سخن گفت.

به گزارش مشرق، یورو اسپورت نوشت: خبرهای زیادی درباره جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به گوش می‌رسد. این بازیکن بهترین فصل حضورش در بایرن را پشت سر می‌گذارد و جدایی پپ گواردیولا از یک طرف و علاقه این باشگاه آلمانی به جذب ایگواین از طرف دیگر باعث شده تا احتمال جدایی این بازیکن لهستانی بسیار زیاد باشد.

رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان جدی‌ترین مشتری لواندوفسکی است و از طرف دیگر هم این بازیکن دوست دارد که پیراهن کهکشانی‌ها را بر تن کند.

فرانس بکن باوئر، قیصر فوتبال آلمان و رئیس افتخاری باشگاه بایرن براین باور است که لواندوفسکی احتمال دارد که به رئال مادرید برود.

او گفت: روبرت در بین هواداران بایرن محبوب است. او عشق خود را به این تیم ثابت کرده است و هواداران هم دوست دارند که او در تیم بماند، اما رئال مادرید علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و چه بسا او به این تیم برود.

رئال مادرید اگر می‌خواهد که لواندوفسکی را جذب کند باید در فصل جابه‌جایی زمستانی سال جاری این کار را انجام دهد در غیر این صورت این انتقال به مشکل خواهد خورد، چرا که فیفا رئال را از فعالیت در فصل جابه‌جایی تابستانی سال جاری و فصل جابجایی زمستانی سال بعد محروم کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس