کد خبر 525770
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۸

با گذشت 4 ماه از آغاز عملیات نظامی ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی در سوریه، تلفات و خسارات سنگینی به مواضع و زیرساختهای تسلیحاتی و سازمان رزم آنها وارد آمده است.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت 4 ماه از آغاز عملیات نظامی ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی در سوریه، تلفات و خسارات سنگینی به مواضع و زیرساختهای تسلیحاتی و سازمان رزم آنها وارد آمده است.

{$sepehr_media_1351333_400_300}

بنابر این گزارش، هواپیماهای مدرن ارتش روسیه از انواع مختلف شامل "سوخو 24، سوخو 34، سوخو 25، سوخو 35، سوخو 30 ام کا و میگ 29 در طول شبانه روز از مبدا فرودگاه نظامی حمیمیم واقع در شرق استان لاذقیه سوریه اقدام به پبروازهای شناسایی و زرمی علیه مواضع القاعده، داعش و گروههای هم پیمان آنها می کنند. فعالان رسانه ای تصاویری از جزییات عملیات یک فروند بمب افکن سوخو 34 روس از زمان برخاستن از باند فرودگاه تا انجام ماموریت و بازگشت مجدد به آن را به نمایش درآورده اند.

فیلم/عملیات بمب افکن روسی در لاذقیه

فیلم/عملیات بمب افکن روسی در لاذقیه

فیلم/عملیات بمب افکن روسی در لاذقیه

فیلم/عملیات بمب افکن روسی در لاذقیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سجاد ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    مشرق این سوخو 24 اصلاح کن
  • سجاد ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    مشرق این سوخو 24 اصلاح کن
  • مهگانه ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    0 0
    مشرق عزیز رفیقمون حق داره این سوخوی 24 است . سوخوی 34 دارای دو سکان عمودی متحرک و دو بالچه جلویی حفظ تعادل ایستای جلو است بعلاوه چیزهای دیگه درضمن روسیه خیلی بندرت اون رو رو میکنه چون فناوریهایی داره که هنوز جزء اسراره و روسها میخواهند آنها را مثل آس در دست داشته باشند تا روز مبادا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس