پیکر پاک دو شهید گمنام روز جمعه دوم بهمن ماه در صفی‌آباد دزفول می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از خوزستان، مراسم تشییع پیکر مطهر و پاک 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر صفی‌آباد دزفول برگزار می‌شود.

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته پیکر مطهر این شهدای گمنام روز پنج شنبه اول بهمن ماه 1394 به شهر صفی‌آباد منتقل خواهند شد.

آیین استقبال از پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام ساعت 16 روز پنجشنبه یکم بهمن ماه از ورودی شهر صفی آباد به سمت مسجد سیدالشهدا (ع) برگزار می شود.

آیین وداع با این دو شهید گمنام نیز با حضور پروشور مردم شهر صفی‌آباد ساعت 20 پنجشنبه شب در مسجد سیدالشهدا (ع) برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام دفاع مقدس ساعت 14 روز جمعه دوم بهمن ماه از محل گلزار شهدای شهر صفی‌آباد آغاز می‌شود.

پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر این 2 شهید گمنام در کنار مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر صفی‌آباد آرام می‌گیرند.

پیکر مطهر این 2 شهید گمنام هم اکنون در یادمان معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه راه خرمشهر کیلومتر ۲ جاده اهواز اندیمشک بین سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی است و همه مردم می‌توانند به زیارت این شهدای والامقام بروند.

به گفته علیمحمد دامچین، دبیر ستاد هماهنگی خاکسپاری شهدای گمنام صفی آباد، قرار بود پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام در ماه محرم در صفی آباد تشییع شوند که به دلیل حادثه تروریستی به تاخیر افتاد.

در این حادثه تروریستی که در روز جمعه 24 مهرماه سال 1394 مقارن با شب سوم محرم الحرام 1437 هجری قمری در تکیه عزاداری قمر بنی هاشم این شهر به وقوع پیوست 2 تن از جوانان برومند صفی‌آباد به نام‌های شهید بهمن رضایی‌نیا 25 ساله و شهید حسین کریمی‌یگانه ۲۸ ساله به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس