کد خبر 652002
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

کتابی درباره سبک زندگی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین عبد‌الله میثمی، نماینده امام در قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) از سوی نشر هدی منتشر می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، علی فلاح‌زاده به ایبنا گفت: نگارش کتابی درباره شهید حجت‌الاسلام والمسلمین عبد‌الله میثمی را در دست نگارش دارم.

وی درباره شهید میثمی توضیح داد: میثمی، نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) بود. قرار بود درباره سبک زندگی شهیدان آثاری را بنویسم و تصمیم گرفتم آن را از شهید میثمی آغاز کنم.

به گفته فلاح‌زاده، شهید میثمی بسیار ساده‌زیست بود و هنگامی که در زمان شاه به مدت یکسال و نیم به زندان رفت به دلیل احتمال این که گوشت‌‌های زندان ممکن است به صورت غیر شرعی ذبح شده باشند، از خوردن آن صرف نظر و به خوردن نان خالی اکتفا می‌کرد.

این نویسنده ادامه داد: شهید میثمی پس از آزادی از زندان معتقد بود که مردم کوچه و بازار او را از زندان رها کردند و باید همه عمرم را به آن‌ها خدمت کنم. او 30 ماه به شهر کرد رفت و به مردم آن منطقه خدمت کرد و پس از آن 30 ماه به جبهه رفت و در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید.

فلاح‌زاده گفت: من دو سال برای نوشتن این کتاب زمان گذاشته‌ام و با خانواده او صحبت کرده‌ام. این کتاب تا دو ماه دیگر از انتشارات «هدی» منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس