مسعود آب پرور گفت: قصه «کایدون» درباره مرکزی است که نام آن ابداعی است و در سریال با نام «محامه» یعنی مرکز حفاظت از مراکز هسته ای شناخته می‌شود.

به گزارش مشرق،  مسعود آب پرور درباره ساخت سریال «کایدون» گفت:‌ مدتی است که نگارش این سریال به طور کامل به اتمام رسیده است و در حال حاضر منتظر جلسه‌ای هستیم که قرار است درباره ادامه روند ساخت این سریال برگزار شود و طی آن زمان شروع پیش تولید و تولید را به ما اعلام کنند.

وی درباره شباهت «کایدون» به «هوش سیاه»‌ نیز بیان داشت: در قصه این سریال همانند «هوش سیاه»،‌تعقیب و گریز نیز وجود دارد، اما اصل داستان هیچ ربطی به هوش سیاه ندارد.

کارگردان سریال «زخم»‌ با اشاره به حضور فردی در داستان که در حقیقت مغز متفکر نامیده می‌شود،افزود:‌ بله، دستگاه‌های امنیتی خودمان نمایندگانی دارند که بسیار خوش فکر،‌باهوش و مراقب هستند و کارها را به خوبی پیش می‌برند.

این کارگردان درباره اینکه آیا حاضر است، «کایدون»‌ را در بخش خصوصی و شبکه نمایش خانگی تولید کند، نیز گفت:‌در کل دوست دارم تا شبکه نمایش خانگی را تجربه کنم، اما نه برای سریال «کایدون»‌ آنهم به این دلیل که سریالی امنیتی است و بخش خصوصی حاضر به سرمایه گذاری در این مورد نخواهد شد.

قصه «کایدون» درباره مرکزی است که نام آن ابداعی است و در سریال با نام «محامه» یعنی مرکز حفاظت از مراکز هسته ای شناخته می‌شود. این مرکز یک دستگاه امنیتی است که از دستاوردهای هسته‌ای و دانش در این زمینه محافظت می‌کند و کسانی را که قصد نفوذ به این سازمان را دارند منهدم می‌کند.

«کایدون» در زبان عبری معنای سرنیزه و پیکان را دارد، در سازمان موساد یک واحد ضد اطلاعات علیه ایران وجود دارد که این عنوان را دارد.

این سریال با تهیه کنندگی محمد صنعتی در 28 قسمت  و برای پخش از شبکه یک تولید می‌شود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    بسیار عالی امیدوارم هرچه سریعتر شروع کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس