کد خبر 525193
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

ارتش پاکستان روز چهارشنبه اعلام کرد که نمونه جدیدی از موشک های کروز خود با نام 'رعد' را با برد 350 کیلومتر با موفقیت آزمایش کرده است.

به گزارش مشرق، براساس بیانیه صادره از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، این موشک مجهز به سیستم هدایت شوند است و از قابلیت هدف گیری با دقت بسیار بالا برخوردار است. این موشک کروز از قابلیت مانور بالایی برخودارد است و از آنجا که می تواند با فاصله کم از سطح زمین یا دریا حرکت کند، قابل ردیابی با رادار نیست.

پاکستان هر از گاهی موشک های جدید از جمله موشک های بالستیک دور برد با قابلیت حمل کلاهک هسته ای آزمایش می کند و یکی از اصلی ترین اهداف این کشور در توسعه توان موشکی خود، رقابت شانه به شانه با توان نظامی و موشکی هند است.

پاکستان و هند هر دو از قدرت های هسته ای جنوب آسیا هستند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گاوچرون ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    تام کروز؟ بهرام رادان؟ کیا؟ سلاااام کروووز :))
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    نگرانی من از پاکستان کمتر از عربستان نیست.
  • افشین تهران ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    مردم پاکستان مخصوصا شیعیان پاکستان که کم هم نیستند و حتی اهل سنت و نه وهابیون همه نسبت به عربستان با ایران اسلامی و اندیشه های امام و رهبری مانوس هستند و این رو میشه بوضوح در مراسم ارتحال امام دید.دولت پاکستان هم چند وفتی هستکه خودش رو از اعمال تندرویانه عربستان در منطقه کنار کشیده و حتی در ائتلاف نیم بند سعودی بر علیه یمن هم شرکت نکرد چه برسه به ایران.اما ما باید همیشه هوشیار باشیم.
  • ناشناس ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    پاكستان پر از تروريست وحشي موشك آزمايش ميكنه دريغ از يك تحريم و يا محكوميت، آنوقت كافي است ما يك موشك آزمايش كنيم ، كل دنيا ما را محكوم مي كنند و تا هفت پشتمان را تحريم مي كنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس