معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در سالروز هوای پاک و همزمان با تعطیلی مدارس پایتخت در اوج آلودگی هوا، با یک رسانه انگلیسی به گفتگوی سیاسی و دیپلماتیک نشست و ضمن دخالت در وظایف قوه مقننه، از روند اقدامات شورای نگهبان قانون اساسی، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، «معصومه ابتکار» معاون رئیس‌جمهور ایران و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌‌وگو با روزنامه انگلیسی «گاردین» و در سالروز هوای پاک، نسبت به روابط آتی ایران با غرب به ویژه آمریکا ابراز نظر کرد.

ابتکار در این گفت‌و‌گوی تفصیلی که در صفحه 14 شماره امروز این نشریه انگلیسی به چاپ رسیده است، رفع تحریم‌ها را ناشی از موفقیت دیپلماسی و مذاکرات خواند و گفت: شواهد مستحکمی وجود دارد که ایران می‌تواند بسیاری از ستیزهای مهم بین‌المللی را بدون استفاده از نیروی نظامی و تنش رفع کند.

ابتکار در گفتگو با گاردین علیه شورای نگهبان گارد گرفت

به گزارش فارس، وی در بخشی دیگر از این گفت‌‌وگو افزود که عملکرد آمریکا در دوره پسابرجام تعیین‌کننده طیف بیشتری از روابط امن دوجانبه بین تهران و واشنگتن است.

وی که از فعالان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران بوده است، در پاسخ به سؤالی درباره سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به تهران برای اولین بار بعد از انقلاب گفت: «فکر می‌کنم که چگونگی اقدام‌های آینده آمریکا در اجرای توافق هسته‌ای در ابعاد و جنبه‌های مختلف بسیار مهم است. البته اشتیاق زیادی بین شرکت‌های آمریکایی و بخش خصوص این کشور  برای تعامل با ایران وجود دارد. همچنین فکر می‌کنم که اشتیاق زیادی در بین بخش‌های خصوصی و علمی در ایران نیز در این زمینه  وجود دارد. من فکر می‌کنم دیپلماسی (روابط) عمومی بسیاری وجود خواهد داشت، شاید شاهد خیل عظیم رفت و آمد گردشگران باشیم.»

معاون رئیس‌جمهور ایران در ادامه با ارسال یک سیگنال سیاسی، به خبرنگار گاردین اعلام کرده است که مهم‌ترین موضوعی که دولت روحانی با آن مواجهه خواهد داشت، انتخابات ماه فوریه پارلمان و مجلس خبرگان است.

ابتکار در این زمینه گفت: «نگرانی‌هایی در زمینه فرآیند بررسی و تفحص شورای نگهبان وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم بر نگرانی‌ها غالب شویم. همه چشم انتظار انتخابات عادلانه و رقابت سالم هستند و این مهمترین موضوعی است که ما در پیش داریم. دولت در پی اطمینان یافتن از انجام درست انتخابات بر اساس قانون و اصولی است که ما برای چشم انداز دموکراسی در کشور داریم.»

معصومه ابتکار در زمینه روابط تهران-ریاض هم گفته: «فکر می‌کنم ایران به ویژه در دولت دکتر روحانی نشان داده که نیات خوبی به همه همسایگان دارد و در پی پیشبرد صلح و امنیت است. البته تلاش‌هایی برای ایجاد حس ایران هراسی مشاهده می‌شود. ولی دلیلی برای ترس از ایران که کشوری مستقل در منطقه است، وجود ندارد. ایران به طور کامل آماده دفاع از خود است در عین حال آماده همکاری کامل با همسایگان جهت صلح و رفاه و بهبود روابط است.»

این اظهار نظر معصومه ابتکار در گفتگو با یک نشریه بیگانه و دخالت در امور داخلی شورای نگهبان در حالی صورت می‌پذیرد که:

1- معاونان رئیس جمهور و دولتمردان حق دخالت در امور مربوط به نظارت بر انتخابات را ندارند چه رسد به اینکه در گفتگو با نشریه‌ای بیگانه، بخواهند سفره دل خود و جناح متبوع‌شان را باز کنند و از خود، اظهار نگرانی بروز دهند.

2- این اظهار نظر و دخالت در امور و وظایف شورای نگهبان قانون اساسی، در حالی است که تا به حال، چهار نفر از استانداران دولت یازدهم هم در امور داخلی شورای نگهبان دخالت کرده و به این شورا تهمت‌های رنگارنگی را نسبت داده‌اند.

ابتکار در گفتگو با گاردین علیه شورای نگهبان گارد گرفت

3- اگرچه معصومه ابتکار مانند برخی استانداران پایش را بیش از گلیم خود دراز کرده و باید جواب درخور شأنی به وی داده شود، ولی مروری بر موضوع ورود انگلیسی‌ها در برخی انتخابات‌های کشور بویژه در برهه انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 و فتنه و آشوب پس از آن و چه در جریان انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری و گفتگوی یکی از حامیان علی‌اکبر ناطق نوری در آن انتخابات با یک مسؤول انگلیسی، باعث شد برخی اصلاح‌طلبان، به‌درستی انتقاد کنند که چرا موضوعات داخلی در جریان گفتگو با بیگانگان بازگو شده است.

اکنون نیز مردم، در آستانه انتخابات، از مسؤولان و فعالان سیاسی جریانات مختلف، انتظار دارند که اولاً از دخالت در امور داخلی و وظایف دیگر قوا بپرهیزند و ثانیاً سفره دل خود را پیش پای انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها و بیگانگان نگشایند و از همسوسازی طرح مطالبات سیاسی خود در داخل کشور با رسانه‌های غربی خودداری کنند.

همچنین انتظار افکار عمومی از مقامات دولتی این است که به جای ساعت‌ها وقت گذاشتن برای انجام مصاحبه‌های سیاسی، کمی به مسائل مربوط به حوزه کاری خود بیندیشند و دست‌کم در زمانی که مرگ و میر مردم بر اثر بی‌تدبیری‌های آنان، رو به وخامت گذاشته، مقابل بیگانگان سفره دل نگشایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 91
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 177
  • حسین ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    من آخرش نفهمیدم این آدم چی کاره است! اگر محیط زیسته، چرا اصلا کاری با محیط زیست نداره و داره آتش تهیه انتخاباتی تهیه می‌کنه. اگر کارچاق کن جریانهای سیاسیه، تو محیط زیست چیکار داره!
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    مشرق تا حالا اینقدر عصبانی ندیده بودمت البته حق داری
  • علی ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    شورای نگهبان حافظ احکام مقدس اسلام و قانون اساسی است هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است مفسد است حضرت امام خمینی ره
  • محسن از اصفهان ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    علت عدم بازخواست از این خانم در مورد رفتارهای نادرست در حوزه ی کاری و سیاسی چیست؟ چرا کسی به ایشان تذکر نمی دهد ویا سوال نمی پرسد؟ آیا ایشان مصونیت خاصی دارند و یا اطلاعاتی از بعضی افراد دارند که موجب عدم مواجهه با ایشان می شود؟
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    ایشان بهتر است به ایرادات و کم کاری های سازمان خودش برسد و دعا کند باد و باران و ... بیاد.
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    کلید واژه انتخابات آزاد سالم و منصفانه ، کلید واژه فتنه ی انتخاباتی طراحی شده در اطاق های فکر اپوزوسیون و cia است . الانم که داره توسط این افراد مدام تکرار میشه
  • فلانی ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    این مقاله خیلی عالی بود. اولا من موندم این مسایل چه ربطی به ابتکار داره ؟ ایشون باید بره به محیط زیست برسه. دوما این کار ننگین که انجام داده و رفته داره با چارتا روباه درد و دل میکنه خفت بزگی برای یه ایرانیه. سوما مراجع قانونی باید بهش هشدار بدند. بعضی از مسیولین خودشون رو همه کاره این مملکت میدونند و فکر میکنند این کشور ارث پدرشونه. فقط کافیست 10 نفر دیگه مثل ایشون توی این مملکت قدرت بگیردند تا ریشه های این کشور رو نابود کنند. توی انتخابات به هرکی رای میدید به غرب زده جماعت رای ندید.
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    نگرانی‌هایی در زمینه فرآیند بررسی و تفحص شورای نگهبان وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم بر نگرانی‌ها غالب شویم. این جملات، خیلی شبیه به جملاتی هست که قبل از انتخابات سال 88 زده میشد،ابراز نگرانی هایی که درباره تقلب در انتخابات میشد، و رمز کودتای مخملی بود،
  • سعید ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    واقعا ادم باید چی بگه....
  • فلانی ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    والا منم نفهمیدم. هر روز توی یه لباس جدید.
  • محمد ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    همونجوری که آتیش جنگل ها را فراهم کرد داره آتیش شورای نگهبان را هم درست میکنه
  • ناشناس ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    یکی بگه تو اگه خیلی زرنگی جای اینکه بشینی از اینو و اون ایراد بگیری و قیمت مسواک را افزایش بدی !! بهتر نیست فکری به حال آلودگی هوا کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    خانم ابتکار چه شده که وقتی در مورد کارهای شما نظر میدن میگی من دخالت ها را قبول ندارم ولی الان داری توی کار یک نهاد مستقل که هیچ ربطی شما به آن ندارید دخالت میکنی آیا این غیر از فتنه است
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    باسلام اولا خانم ابتكار در درجه ومقامي نيست كه بيايد در مقابل شوراي نگهبان جبهه بگيرد دوما ايشان اگر ميتوانند همان حقوقي كه ميگيرنددر حالي كه عده زيادي بيكار وگرسنه در اين جامعه براي نان شبشان مانده اند حلال كند وبراي محيط زيست كاري انجام بدهد نميخواهد به جبهه مخالف بپيوندد شوراي نگهبان علماء ومجتهدين هستند كار خود را درست انجام ميدهند لذا ايشان ميتوانند اسب خويش را زگل برون بكنند
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    برای شرکت در یک رقابت باید قوانین اون رقابت رو قبول کنی!کسایی که سال 88 تو بازی عادلانه باختند و می خواستن با کودتا برنده بشن صلاحیت شرکت در انتخابات رو ندارند!کشور دیگه کشش فتنه رو ندارد
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    مصاحبه با روباه پیر اون هم علیه شورای نگهبان اونم توسط معاون رئیس جمهور بدون شک خیانته
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    ظاهرا شما اعصابت بیشتر خرده!!
  • مجتبی ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    بر اساس روایات که قوت قلبی است برای اهل ایمان:نگران فتنه های آخرالزمان نباشید زیرا باعث رسوایی منافقان خواهد شد
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    یه خورده اگر به فکر محیط زیست بودن الان وضیعت شهر جنگلمون بهتر از این بود.
  • حسین ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    خانم ابتکار بجای سامان دهی سازمان فشل خود که از یک طرف تخریب محیط زیست و شکارهای بی رویه و .... نفس محیط زیست بیمار مارا گفته و از طرفی آلودگی ها این همه مشکلات برای مردم بوجود آورده را سرسامان دهد
  • احمد ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    خواهر مری چی بود چی شد
  • محمد ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    یاد معلم ریاضی مان افتادم که دردرس خودش مسلط نبودوبرای فرارازدرس ریاضی دلش لک زده بود برای بخث سیاسی دانش اموزانیهم که تکالیف خود راانجام نداده بودن درکشاندن اوبه این موضوعات اورایاری می دادند
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    انجام مسولیت ایشان در امور زیستمحیطی جای سوال است ولی در مقوله چالش موجود صلاحیت ها با ایشان موافقم
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    تهت تقلب به نظام در سال 88! منع خودکفایی بنزین و واردات بنزین! اتهام به شورای نگهبان !...
  • منصوری ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    هر دم از این باغ بری می رسد...
  • مهدی صادقی ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    کلا نقش این تو دولت فقط همینه
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    من طرفدار شورای نگهبان نیستم ولی این مسئله ( اعتراض به شورا ) هیچ ارتباطی به خانم ابتکار نداره.
  • محسن ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    مهمترین سازمان که باید وزارتخانه باشد رو دادیم دست یه خانم که نه تحصیلاتش مرتبط با محیط زیست است و نه طی این مدتی که در این دولت و دولت اصلاحات در راس این سازمان بوده هیچ کار مثبت در جهت فرهنگ سازی و نهادینه کردن آموزش و حفظ محیط زیست تو این مملکت نکرده
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    من به محیط زیست یکی از استان رفتم تا برای دامداری دو هزارراسی هماهنگی ستادی برای جهاد و کشاورزی بگیرم - مدیر بخش این بحث آئین نامه ای را آوردند که رد آن برای ظرفیتت موصوف 3000متر فاصله با روستا باید باشد - که در درون روستا هر خانوار صد الی سیصد راس گوسفند نگهداری می کند - آن وقت صنعتی کردن این معضل 3000متر دور از روستا باید باشد - در درون همان روستا حد اقل 5000راس فقط دام گوسفندی بصورت سنتی نگهداری می شود لیکن برای مکانیزه کردن آئین نامه های بنی اسرائیلی آدم را متاسف می کند - بجای تاکیدبر تکنولوژی سبز برای پاک نگهداشتن اصل صورت مسئله را کاری کرده اند که راحت باشند - به من گفته اند (ابلاغ کرده اند) در فاصله سیصد متری می توانم 200راس دام داشتی گوسفند نگهدارم - آن وقت در درون روستا روستائیان در خانه 300 راس دام نگهداری می کنند - به نظر من دلیل این نارسائی و نقض غرضها عدم آشنائی امثال این ابتکار هستند که در خانواده های فانتزی بزرگ شده اند و نان زحمت نخورده اند - هیچ مقامی هم حاضر به پاسخگوئی نیست.
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    شیر مردی در لباس زنان
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    تعبیر زیبایی بود آفرین به شما
  • كوروش ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    اونايي كه رد صلاحيت شدن دلايل رد صلاحيتشان به طور مكتوب و مستند به آانها اعلام شده اگر فكر ميكنن بي دليل رد شدن ، دلايل رد صلاحيت رو در افكار عمومي اعلام كنند .تا مردم هم بدونن چي بوده
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    گارد؟ شما که بیچاره را بین پتک و سندان گرفتارش کرده اید!
  • علی ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    هیچ کس نیست به این خانم بگه تو که توکار خودت ماندی
  • محمد محسن ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    این می خواد یا رییس جمهور بعدی بشه یا وزیر خارجۀ بعدی. همین
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    لطفا به این خانم بگویید به کار خودش برسد تا حقوقی که میگیرد حلال شود فعلا آلودگی هواکشور را فلح کرده است
  • مرتضیsk ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    دیگه همه فهمیدن ایشون همانند دولت اصلاحات در مسولیت خودش در این دولت هم بشدت ناکارآمد است ، حالا سوالی که پیش میاید این است که چرا فردی به بدنه دولت وارد شده که فقط زحمت پیگیری منافع سیاسی جریانات خاص داخلی و همچنین گذاشتن هزینه بردوش نظام و امنیت ملی است ؟ واقعا از حضور ایشان در کابینه چه سودی به دولت تدبیر و ملت می رسد ؟
  • سعید ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    با سلام.شما لطفا" برو مراقب آلودگی هوا باش
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    الله اکبر خامنه ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • مهرداد ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    مردم دارند از آلودگی هوا خفه میشوند آنوقت رئیس محیط زیست بدنبال سیاسی کاری و مصاحبه با بی بی سی است !
  • رضا ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    ایشان به اعتراضات کارکنان محیط زیست رسیدگی. بکنند. بعد در مورد شورای نگهبان با بیگانگان. اعتراض کنند
  • ناشناس ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    ایشان همه کاره و هیچ کاره هستن ! خخخ .
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    اگرهرکس وظیفه خودراانجام می داد. مدارس تعطیل نمیشد.هواپاک بود.......
  • مهران ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    امام خمینی(ره):هشدار میدهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است .
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    هر روز منتظریم این خانم عوض بشه ولی نمی دونم داستان چیه که با تمام ناکارآمدیش قرص و محکم سرجاشه. احساس می کنم داره بهم دهن کجی میشه ...
  • ابی ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    "دولت در پی اطمینان یافتن از انجام درست انتخابات بر اساس قانون و اصولی است که ما برای چشم انداز دموکراسی در کشور داریم." کدوم چشم انداز دقیقا مد نظر این خانوم و هم دستاشه؟؟؟؟!!!!
  • ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    چون شورای نگهبان جلوی نفوذی های امریکایی ریا کار رو گرفته همه براش گارد میگیرن .دو سال وچند ماهه که دارن نیروهای انقلابی دلسوز ومتدین را از ادارات ودانشگاهها حذف می کنن کسی براشون گارد نمی گیره ،واقعا که چه رویی دارن
  • رضا ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    افسادطلبان دست از افساد نمی کشند تا زمانی که دستشون برای مردم روبشه
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    شما به فکر سانسور نظرات سایتتنون باشیدخخخخخخخ
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    از نظام جمهوری اسلامی حقوق میگیری و بعد علیه نظام گارد میگیری؟ هه
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    دولت محترم لطف کند پست خان ابتکار را به یک نفر آقا که توانایی خوب ودارای پتانسیل مفید وسازنده هست بدهد واین سرکار خانم بهتر است برود به گلهای گلدان وباغچه اب بدهد . چرا که برایش بهتر است 0
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    این خانم مسن هست بهتر است برود با نوه هایش پارک محیت زیست مردم را سیاسی نکنید.
  • وحید ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    وقتی معاون رئیس جمهور و رئیس یکی از مهمترین سازمان های کشور، اینطوری درباره انتخابات و نظارت شورای نگهبان حرف می زند، آخر شما توقّع دارید عادل الجبیر به ما فحش ندهد. حاجیه خانم شما که خودت در چارچوب همین نظام توانسته ای آن قهقهه ملیح را در روزنامه انگلیسی بزنی، حق نداری علیه همین نظام، نظرات منافقانه بیان کنی؛ خیلی ناراحتی استعفا بده.
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    کسی که کار خودش رو بلد نیست انجام بده معمولا به کار دیگران ایراد می گیره . طبیعیه
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    شما به فکر هوای پاک و محیط زیست باش . به سیاست چکار داری
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    ابتکار در این زمینه گفت: «نگرانی‌هایی در زمینه فرآیند بررسی و تفحص شورای نگهبان وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم بر نگرانی‌ها غالب شویم. همه چشم انتظار انتخابات عادلانه و رقابت سالم هستند و این مهمترین موضوعی است که ما در پیش داریم. دولت در پی اطمینان یافتن از انجام درست انتخابات بر اساس قانون و اصولی است که ما برای چشم انداز دموکراسی در کشور داریم.» همین چند روز قبل رهبری نگفتند که انتخابات در جمهوری اسلامی همواره سالم بوده است ( نقل به مضمون ) ؟ این حرف معصومه خانم معنی اش چیست ؟ این ولایتمداری این ها من یکی رو که کشته
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    ای نادان هر انسان بیداری وقتی ببینه محیط زیست کشور داره نابود میشه و رئیس سازمان محیط زیست به جای رسیدگی به محیط زیست هی اینور اونور سخنرانی های سیاسی میکنه باید عصبانی بشه اگه عصبانی نشه ینی عقلش کمه ،دقیقا مثل تو
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    رییس سازمان درانتظاربادوباران
  • محمد ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    ما چه نیازی به مذاکره با روزنامه گاردین داریم و اگر مصاحبه ای انجام شد به عوامل انگلیس چه ارتباطی دارد که شورای نگهبان چکار میکند. کجای صحبت های این خانم تمکین به قانون است چرا زمینه های ناامنی را فراهم می آورد. رئیس جمهور محترم لطف فرمایند عذر ایشان را بخواهند تا به این ملت ثابت گردد که رئیس جمهور منتخب مردم همیشه در خط نظام و امام و رهبری است و اجازه دخالت بیگانه را به هیچ عنوان نمی دهد
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    بازم جلبک نظر بی ربط داد- حرف نمی زدی میدونستیم هنوز زنده ای؟
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    نمیتونه کار مثبتی انجام بده - اگه میتونست مشکل آلودگی هوا رو حل میکرد.
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    چرا این فرد که ناتوان در انجام وظایفش است استعفا نمیدهد تا ضررش کمتر بمردم و محیط زیست برسد؟
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    گل گفتی
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    نکنه خودشی که داری از اشتباهاتش حمایت میکنی؟
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    جلبک بازم نظر داد.
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    مصاحبه با گاردین که هنر نیست. هنر اینه که خودش شجاعنشو داشته باشه که بگه بخاطر بی کفایتی در انجام مسئولیتهایش تا حالا چند نفر پبر و جوان از آلودگی هوا بدلیل وارد کردن بنزین آلوده توسط اقوام بعضی ها آسیب دیده اند.
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    افراد مسن زیادی بخاطر مشکلات تنفسی و تشکیل لخته خون در مغز فوت کرده اند.
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    ایشان فرد کار بلدی تا حالا نبوده و بودنش جز ضرر فایده دیگه ای نداشته
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    رئیس سازمان در انتظار مصاحبه
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    اخم و تبعید کردنش برای همکاران ایرانیشه بعد واسه خارجیه خنده تحویل میده - نکته جالبی بود
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    از نظام جمهوری اسلامی حقوق میگیری و در برابر بخطر افتادن سلامت مردم در اثر آلودگی هوا بدلیل واردات بنزین آلوده سکوت میکنی؟
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    تازه این رو فهمیدی؟
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    رئیس سازمان استاندارد که اعلام کرد گزارش اسفند سال 1393 بنزین را نمی دهد. و عامل آلودگی هوا را موتورخانه ها اعلام کرد ولی نگفت که موتورخانه ها گازسوز هستند و گاز سوخت پاک هست. جدیداً هم که آقای ترکان باز سوخت موتورخانه ها را عامل آلودگی هوا معرفی کرد. ---- فعلاً خیلی ها خودشان را برای دفاع از ابتکار وارد بازی کرده اند.
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    رئیس سازمان استاندارد که اعلام کرد گزارش اسفند سال 1393 بنزین را نمی دهد. و عامل آلودگی هوا را موتورخانه ها اعلام کرد ولی نگفت که موتورخانه ها گازسوز هستند و گاز سوخت پاک هست. جدیداً هم که آقای ترکان باز سوخت موتورخانه ها را عامل آلودگی هوا معرفی کرد. ---- فعلاً خیلی ها خودشان را برای دفاع از ابتکار وارد بازی کرده اند.
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    رئیس سازمان استاندارد که اعلام کرد گزارش اسفند سال 1393 بنزین را نمی دهد. و عامل آلودگی هوا را موتورخانه ها اعلام کرد ولی نگفت که موتورخانه ها گازسوز هستند و گاز سوخت پاک هست. جدیداً هم که آقای ترکان باز سوخت موتورخانه ها را عامل آلودگی هوا معرفی کرد. ---- فعلاً خیلی ها خودشان را برای دفاع از ابتکار وارد بازی کرده اند.
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    رئیس سازمان استاندارد که اعلام کرد گزارش اسفند سال 1393 بنزین را نمی دهد. و عامل آلودگی هوا را موتورخانه ها اعلام کرد ولی نگفت که موتورخانه ها گازسوز هستند و گاز سوخت پاک هست. جدیداً هم که آقای ترکان باز سوخت موتورخانه ها را عامل آلودگی هوا معرفی کرد. ---- فعلاً خیلی ها خودشان را برای دفاع از ابتکار وارد بازی کرده اند.
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    رئیس سازمان استاندارد که اعلام کرد گزارش اسفند سال 1393 بنزین را نمی دهد. و عامل آلودگی هوا را موتورخانه ها اعلام کرد ولی نگفت که موتورخانه ها گازسوز هستند و گاز سوخت پاک هست. جدیداً هم که آقای ترکان باز سوخت موتورخانه ها را عامل آلودگی هوا معرفی کرد. ---- فعلاً خیلی ها خودشان را برای دفاع از ابتکار وارد بازی کرده اند.
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    رئیس سازمان استاندارد که اعلام کرد گزارش اسفند سال 1393 بنزین را نمی دهد. و عامل آلودگی هوا را موتورخانه ها اعلام کرد ولی نگفت که موتورخانه ها گازسوز هستند و گاز سوخت پاک هست. جدیداً هم که آقای ترکان باز سوخت موتورخانه ها را عامل آلودگی هوا معرفی کرد. ---- فعلاً خیلی ها خودشان را برای دفاع از ابتکار وارد بازی کرده اند.
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    رئیس سازمان استاندارد که اعلام کرد گزارش اسفند سال 1393 بنزین را نمی دهد. و عامل آلودگی هوا را موتورخانه ها اعلام کرد ولی نگفت که موتورخانه ها گازسوز هستند و گاز سوخت پاک هست. جدیداً هم که آقای ترکان باز سوخت موتورخانه ها را عامل آلودگی هوا معرفی کرد. ---- فعلاً خیلی ها خودشان را برای دفاع از ابتکار وارد بازی کرده اند.
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    جلبک کم پیدا بودی
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    رئیس سازمان استاندارد که اعلام کرد گزارش اسفند سال 1393 بنزین را نمی دهد. و عامل آلودگی هوا را موتورخانه ها اعلام کرد ولی نگفت که موتورخانه ها گازسوز هستند و گاز سوخت پاک هست. جدیداً هم که آقای ترکان باز سوخت موتورخانه ها را عامل آلودگی هوا معرفی کرد. ---- فعلاً خیلی ها خودشان را برای دفاع از ابتکار وارد بازی کرده اند.
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    مناسفانه افراد متخصص زیادی در کشور داریم که دلیل فرصت نیافتن برای گرفتن پستهای کلیدی از استفاده از دانش آنها محروم شده ایم
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    خوبه هيچ كارى هم تو حوزه خودش نكرده جز دماى چند درجه اتاقش بود؟
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    ببین اونا که ساسنسور شده دیگه چی بوده؟ بگی بالای چشم سرکار علیه ابروست منتشر نمیکنه. آزادی بیان هم تو این هوا به حال خفگی افتاده
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    خوبه کمی درباره سلامت مردم هم نگران میشد! فعلا فقط نگران سلامت انتخاباته که نکنه کاندید مورد نظر بی بی سی از صندوق نیاد بیرون
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    چهارتا بسیجی که هنوز 4 سال نیست کارت فعال دارن میان در مورد یک بزرگ مثل خانم ابتکار حرف میزنن!آخه نظر دهنده محترم شما چند سالته؟کجای انقلاب بودی که حالا به خودت جرات میدی بگی من آخرش نفهمیدم ایشون چی کارست تو چی کاره ای؟ایشون اون موقع که شما شیرخواره بودی و هنوز مشرقی وجود نداشت خط اول مبارزه با آمریکا بود بعد شماها اومدید رفتید با کلاس خط و پلی استیشن رایگان و استخر رایگان یه کارت گرفتید اسم خودتون رو گذاشتید بسیجی و به خودتون اجازه دادید در مورد بزرگان انقلاب حرف بزنید هرچند که حقیقت تلخه اما سعی کنید هضمش کنید بسیجی واقعی همت بود و باکری
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    یه ضرب المثله که میگه ما را بخیر این بابا امیدی نیست، شر نرساند.
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    وقتی عرضه انجام کار خودش در جلوگیری کردن از آلودگی هوا و افزایش یافتن مرگ و میر در افراد سالمند را ندارد بقیه حرفهایش چه اعتباری دارد؟
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    ایشان استاد ایجاد موضوعات محتوی جریانات انحرافی هستند.
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    اینها موضوعات انحرافیه که ایشان دارد مطرح میکند. ایشان فعلا دارد موضوع وارد کردن بنزین آلوده را کمرنگ می کند.
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    پیام های غیر قابل انتشار 175 تا شدن و فقط 90 کامنت منتشر شدن.... آزادی بیان مشرق را آرزوست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس