امام جمعه اهل سنت شهرستان تربت جام گفت: جامعه اهل سنت تربت جام تا کنون مبلغ 25 میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات بصورت نقدی کمک کرده است

به گزارش مشرق، مولوی شرف الدین جامی الاحمدی در جمع اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: همه وظیفه داریم برای عمران و آبادانی عتبات عالیات و مساجد تلاش کنیم.

وی با اشاره به تخریب اماکن و مساجد گفت : تخریب اماکن مذهبی،عتبات عالیات و مساجد با تفکرات وهابی انجام می گیرد که خداوند وعده بسیار سنگینی به آنان داده است..

امام جمعه اهل سنت تربت جام در پایان توصیه کرد :همه باید دست به دست هم بدهیم و با جمع آوری کمک های قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی برای ادامه ساخت و ساز عتبات عالیات در جهت عزت اسلام تلاش کنیم.

در ادامه عضو ستاد عتبات عالیات تربت جام با تشکرو قدردانی از کمک های جامعه اهل سنت به عتبات گفت : از ابتدای فعالیت ستاد عتبات در تربت جام تا کنون مردم شیعه و اهل سنت بیش از 400 میلیون تومان وجه نقد و 5 میلیون تومان طلاجات اهدا کرده اند.

حجت الاسلام اثناعشری افزود:قشر های مختلف مردم نیکوکار جامعه اهل سنت همگام با برداران تشیع خود ضمن کمک های نقدی حضور فیزیکی هم در ساخت و سازی عتبات عالیات داشته اند.


منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس