کد خبر 524552
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

ستاره پیشین بارسلونا اطمینان دارد زیدان در رئال مادرید موفق خواهد شد. او به ستایش از خط حمله بارسلونا پرداخت و آن را بهترین مثلث تاریخ فوتبال جهان دانست.

به گزارش مشرق، آس نوشت ژاوی هرناندس که اکنون در لیگ ستارگان قطر و برای السد بازی می کند، در گفت‌و‌گویی که با روزنامه آس اسپانیا داشت، درباره موضوعات زیادی صحبت کرد.

او در ابتدا به ستایش از لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا پرداخت و گفت: او در بارسلونا تحول زیادی به وجود آورده است. او بازیکنان بارسلونا را از نظر بدنی بسیار آماده کرد و اهمیت زیادی به این موضوع می دهد. همین باعث شد بارسلونا آماده‌تر از قبل باشد و بتواند پیروزی‌های زیادی برابر حریفان به دست آورد. انریکه مربی بسیار حرفه‌ای است و در تصمیم‌گیری‌هایش هم شفاف عمل می کند.

ستاره پیشین بارسلونا ادامه داد: این تیم با هدایت انریکه دو شاخصه مهم در بازی هایش دارد. نخست اینکه کنترل توپ و میدان را به دست بگیرد و دوم اینکه حملات پر دامنه‌ای را روی دروازه حریف ترتیب ببیند اما گاهی اوقات هم روی به ضد حملات و یا بازی دفاعی هم می آورد و این را می توان در سبک بازی بارسلونا هم مشاهده کرد.

ژاوی در ادامه سخنانش درباره مثلث خط حمله بارسلونا یا همان MSN نیز گفت: آنچه خط حمله بارسلونا در زمین انجام می دهد، باورنکردنی است. آنها برای گل زدن نیاز به کمک دیگر بازیکنان ندارند و خودشان می توانند ماموریت‌شان را به خوبی انجام دهند. فقط کافی است در هر منطقه از زمین، توپ به آنها داده شود. البته نباید این را هم نادیده گرفت بازیکنانی که پشت سر آنها بازی می کنند، از بارسلونا تیمی بسیار خوب ساخته اند. بارسا بهترین خط حمله کنونی فوتبال اروپا و جهان را در اختیار دارد. بارسلونا بهتر از هر تیمی در اروپا بازی می کند و باید بگویم از دیدن بازی این تیم لذت می برم.

ژاوی درباره آردا توران و الیکس ویدال، دو خرید جدید بارسلونا هم گفت: این دو بازیکن بسیار بااستعداد هستند و به سرعت خود را با سبک بازی بارسلونا وفق دادند. آنها نشان دادند تجربه لازم برای درخشش در ترکیب آبی‌اناری‌ها را دارند. هم ویدال و هم توران، از دو تیم بزرگ به بارسلونا پیوستند و می توانند کمک زیادی به این تیم بکنند. درست است آنها 6 ماه دور از میادین بودند اما در این 6 ما به خوبی با محیط جدید آشنا شدند و از اکنون به بعد، آماده درخشش و بازی کردن هستند.

ژاوی در پایان سخنانش درباره زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید هم گفت: بدون شک او با رئال، توان رقابت در هر جامی را دارد. چند روز پیش در پاریس با زیدان صحبت کردم و درباره چند موضوع فوتبالی با هم تبادل نظر کردیم. زیدان را به خوبی می شناسم و اطمینان دارم می تواند در رئال مادرید موفق شود. او یکی از بزرگان تاریخ فوتبال است و رئال با او به حریف سخت برای هر تیمی تبدیل خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس