پسر نیک برنابئو درباره بارسلونا می‌گوید: عاشق این تیم و شهرش هستم، من و مامن بارها با هم به بارسلونا سفر کرده‌ایم، این شهر افتخار کشور من، اسپانیا است و مردمش با ما بهترین رفتارها را داشته‌اند. وقتی در قطر بودم هر بار که بارسلونا به قهرمانی می‌رسید حتی وقتی پیروز می‌شد من خوشحال می‌شدم.

سخنان معنی دار و زیبای کاپتیان رائولگروه ورزشی مشرق - رائول گونسالس کاپیتان پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و نماد مادریدیسمو در پایتخت این کشور نزدیک به دو دهه به عنوانت اسطوره فوتبال اسپانیا معرفی شد و از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۰ به تیم سپیدرنگش پایبند و متعهد بود.

رائول که در سن ۳۸ سالگی از دنیای فوتبال حرفه‌ای اعلام بازنشستگی کرده، به همراه همسرش با مجله Vanity Fair منهتن آمریکا مصاحبه کرده و در جنجالی‌ترین بخش صحبت‌هایش گفته است: از قهرمانی بارسلونا خوشحال می‌شوم.

رائول بازنشسته به تازگی از سوی مقامات فوتبال آمریکا برای سه سال سفیر ترویج فوتبال در این کشور شده و گویا پول خوبی هم بابت این پست جدید دریافت کرده است.

رائول در این خصوص گفت: بازگشت من به رئال مادرید به چند سال دیگر مربوط می‌شود، من فعلا باید مطالعه کنم، باید در کلاس‌های زیادی حضور داشته باشم و تجربه کسب کنم، مدیریت ورزشی، روان شناسی و سایر اموری که باید به آنها بپردازم و مجهز باشم.

مامن سانز همسر رائول در بخشی از این مصاحبه می گوید: آشنایی من را رائول به خاطر دوستان مشترکی چون گوتی و آلوارو شکل گرفت، وقتی با رائول آشنا شدم، زندگی من تغییر کرد، اعتماد به نفس بیشتری بین ما ایجاد شد و تصمیم گرفتیم در کنار هم باشیم. رائول همیشه وقتی گل می زد به یاد من بود و حلقه ازدواجمان را می‌بوسید، به بودن در کنار همسرم افتخار می‌کنم.

رائول درباره اهمیت اخلاق در فوتبال و ماجراهای اخیر درباره بنزما یا رسوایی‌های اخلاقی می‌گوید: یک بازیکن فوتبال باید مراقب همه چیز باشد، ما ناخواسته به یک الگوی تمام عیار برای کودکان تبدیل می‌شویم و این موضوع مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. باید مراقب حرکاتمان باشیم و کاری نکنیم که بعدها دردسرساز شود. به هر حال یک ستاره با مردم عادی فرق دارد و باید هزینه ستاره بودنش را هم پرداخت کند.

رائول در ادامه می گوید: عاشق جزئیات زندگی هستم، یک پیاده روی ساده زیر آفتاب در کنار همسرم چیزی است که توان تفسیرش را ندارم، یک تجربه ناب و زیبا، یک نوشیدنی یک غذای سالم و خوشمزه و تماشای یک فیلم زیبا و جذاب اینها همه یعنی زندگی.

رائول درباره ترک رئال مادرید گفت: وقتی هواپیما از فرودگاه باراخاس مادرید اوج گرفت، سه ساعت بعد در آلمان به زمین نشست، خدا می‌داند در آن سه ساعت چه حالی داشتم و اگر همسرم در کنارم نبود چه اتفاقی رخ می‌داد. این زندگی است و باید با آن کنار آمد.

در آلمان با مردمی سراسر منظم و خلاق و امیدوار و مدرن آشنا شدم، جهان بینی من تغییر کرد و با خود گفتم چرا باید همه عمر در مادرید می‌ماندم، این دنیای من و زندگی من است. بعدها به قطر رفتم، با کودکان عرب آشنا شدم، با احساسات پاک جوانان و کودکانی که دوست داشتند دنیای خود را با دنیای من به اشتراک بگذارند، میهمان نوازی آنها برایم ارزش داشت و جهان بینی من باز هم تغییر کرد و گسترش یافت. هرگز پشیمان نیستم، دنیا را گشتم و با مردم ارتباط برقرار کردم، این زندگی من است و دیگر تکرار نخواهد شد.

سخنان معنی دار و زیبای کاپتیان رائول

وی ادامه داد: تمایلی به تشریح روز جدایی از رئال مادرید ندارم، این که چه شد مجبور به ترک رئال مادرید شدم و چه رفتاری با من کردند، شاید مثل یک راز باقی بماند، چیزی نمی‌گویم که به ضرر خانه من یعنی رئال مادرید تمام شود. حتی اگر با من رفتار درستی نداشته باشند من همه آنها را می‌بخشم.

سخنان معنی دار و زیبای کاپتیان رائول

رائول افزود: آموختم که تعصب در فوتبال معنایی خاص دارد، مثلا می‌توانیم مثل توتی باشیم و عاشق تیمی که به خاطرش زندگیت را هم فدا می‌کنی اما دوستانت را نباید از دست بدهی، من دوستان بزرگی دارم که هرگز علاقه ندارم آنها را از دست بدهم، دوستان بزرگوار و خوبی مانند گواردیولا، پویول، ژاوی و کاسیاس.

سخنان معنی دار و زیبای کاپتیان رائول

رائول درباره بارسلونا گفت: عاشق این تیم و شهرش هستم، من و مامن بارها با هم به بارسلونا سفر کرده‌ایم، این شهر افتخار کشور من، اسپانیا است و مردمش با ما بهترین رفتارها را داشته‌اند، شهری که صنعت اولش گردشگری است باید هم میهمان نواز باشد. وقتی در قطر بودم هر بار که بارسلونا به قهرمانی می‌رسید حتی وقتی پیروز می‌شد من خوشحال می‌شدم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    آفرين به اين ميگن وفادارى

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس