کد خبر 512886
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

کاپیتان پیشین رئال مادرید می‌گوید در آینده به این تیم برمی‌گردد.

به گزارش مشرق به نقل از آس، رائول گونزالس که ماه اخیر پس از قهرمانی در لیگ آمریکا به همراه کاسموس کفش‌هایش را آویخت، جایزه عشق به ورزش سال 2015 را دریافت کرد.

بازیکن پیشین رئال مادرید درباره آینده‌اش و حضور در رئال مادرید گفت: این سوال را همه از من می‌پرسند ولی فکر می‌کنم هنوز زمان آن فرانرسیده است و من حتی کارت سرمربی‌گری ندارم. فکر می‌کنم این موضوع زمان ببرد. در نهایت رئال مادرید خانه من است و این باشگاه همه چیز به من داده است. با این که در شالکه، قطر و کاسموس بازی کرده‌ام اما مرمد را با رئال می‌شناسند. این باشگاه همه چیز من است و در آینده به مادرید باز خواهم گشت.

رائول درباره اینکه به نوعی سمبل رئال مادرید است، گفت: رئال مادرید از بازیکنان خیلی خوبی برخوردار است و تنها به یک بازیکن محدود نیست. خیلی‌ها در این باشگاه کار کرده‌اند و در حال حاضر کار می‌کنند. باید تلاش کرد این تجربیات به نسل‌های بعد هم منتقل شود. بازیکنان باید همیشه با بهترین سطح خود و جنگنده ظاهر شوند. دنبال کردن ارزش‌های رئال مادرید مهم‌ترین موضوع است.

بازیکن نمایش تیم ملی اسپانیا درباره جایزه خود اظهار کرد: مراسمی پرشور بود و من را تحت تاثیر قرار داد. می‌خواهم از اهدای این جایزه به من قدردانی کنم. من خیلی خوشحالم. اکنون دوره‌ی جدیدی در زندگی‌ام شروع شده است. من به تمرین کردن و بازی در آخر هفته‌ها عادت کرده‌ام اما اکنون می‌توانم کارهای دیگری انجم دهم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس