کد خبر 513039
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

بازیکن سالهای نه چندان دور تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: بدون تردید از مربیگری در رئال مادرید بدم نمی‌آید اما برای من مدیریت در آمریکا کمتر از مربیگری در مادرید نیست.

به گزارش مشرق، رائول گونسالس بازیکنی با کارنامه درخشان در دنیای فوتبال حرفه‌ای این روزها به یکی از صاحب نظران و تصمیم گیرندگان در فوتبال حرفه‌ای آمریکا تبدیل شده و با ثروتی که دارد به راحتی می‌تواند برای باشگاه‌های مهم فوتبال در این کشور اقدام کند، از طرفی او دو آکادمی بزرگ فوتبال در آمریکا تاسیس کرده که اگر بخواهد پتانسیل تبدیل آنها را به یک تیم فوتبال قوی خواهد داشت.

این شرایط او را بر سر دو راهی بازگشت به مادرید و ماندن در آمریکا قرار داده و البته برای مربیگری او در شرایطی که سایه کمرنگ مورینیو یا ماجرای ابقای بنیتس در حد خبرهای غیر رسمی در فضای خبری مادرید وجود دارد، تضمینی در کار نیست.

رائول در این خصوص گفت: اگر زیدان قبول کند که سرمربی رئال مادرید شود، بسیار خوشحال خواهم شد،  خود را در حال حاضر یک هوادار رئال مادرید می‌دانم و فرقی با سایر هواداران ندارم، از موفقیت رئال مادرید خوشحال می‌شوم و از شکست آن غمگین. در هر حال برای مربیگری من شاید زود باشد. برای من مدیریت در فوتبال آمریکا کمتر از مربیگری در رئال مادرید نیست.



منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس