کد خبر 523449
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان البرز نتایج بررسی صلاحیت های داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی رئیس دفتر شورای نگهبان در استان البرز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا ۳۲ نفر تائید صلاحیت، ۱۳۲ نفر عدم احراز، ۶۱ نفر رد صلاحیت شدند و ۴ نفر نیز از داوطلبی انصراف دادند.

وی در ادامه گفت: در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز ۱۳ نفر تائید صلاحیت، ۲۸ نفر عدم احراز و ۸ نفر نیز رد صلاحیت شدند و یک نفر نیز از داوطلبی انصراف داده است.

به گفته رئیس دفتر شورای نگهبان در استان البرز داوطلبانی که در این مقطع رد صلاحیت آنان اعلام شده سه روز فرصت دارند شکایت خود را به هیات مرکزی نظارت ارجاع دهند.

روحی یزدی در پایان تاکید کرد: تدبیر امسال هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات این است که شکایت های داوطلبان در هیئت های نظارت استانی که در استانداری البرز مستقر است تحویل گرفته شود و رسیدی برای ارجاع به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات به داوطلب ارائه می شود.

حوزه انتخابیه کرج، فردیس اشتهارد و آسارا دو کرسی و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    0 0
    ان شاءالله که دست فتنه گرا رو کوتاه کرده باشن از نمایندگی کرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس