رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رفع تحریم‌ها به تنهایی ناجی اقتصاد کشور نیست و راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی است.

 به گزارش مشرق، علاء‌الدین بروجردی  در جمع بسیجیان شهرستان بروجرد اظهار کرد: صفر تا 100 دانش هسته‌ای در اختیار دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی است.

وی با اشاره به آگاهی دشمنان از توانمندی‌های راهبردی ایران اسلامی عنوان کرد: دشمنان جرات حمله به مراکز هسته‌ای ایران را ندارند.

بروجردی با اشاره به حرکت افتخارآفرین نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی در شناسایی دو ناو آمریکایی و دستگیری 10 تفنگدار از این دو ناو در روزهای اخیر تاکید کرد: این حرکت توام با شجاعت و غیرت فرزندان شجاع ملت نشان دهنده پویایی انقلاب است.

وی به برخورد قاطع در برابر دشمنان تاکید و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با قدرتمندی به توانمندی‌های هسته‌ای دست یافته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ظالمانه خواندن تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مبارزه با این ظلم عظیم توسط دولتمردان کشور ضرورتی انکار ناپذیر است.

بروجردی عنوان کرد: زمان اجرای برجام و رفع تحریم‌ها علیه ایران اسلامی از سوی طرف مذاکره کننده غربی نزدیک است.

وی با اشاره به اینکه رفع تحریم‌ها به تنهایی ناجی اقتصاد کشور نیست، ادامه داد: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تبدیل فرآورده‌های نفتی به فرآورده‌های پتروشیمی ارزش افزوده چند برابری برای کشور را به دنبال دارد.

بروجردی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بسیج برخورداری از فرهنگ بسیجی حائز اهمیت است، اظهار کرد: دفاع رزمندگان ایران اسلامی از مقدسات در کشورهای سوریه و عراق نشان‌دهنده سرزندگی و پویایی انقلاب پس از گذشت 36 سال از عمر آن است.

وی با اشاره به از میان رفتن ارزش‌های انقلاب‌های سایر کشورهای دنیا تاکید کرد: حال اینکه اعتقاد جوانان نسل سوم و چهارم جمهوری اسلامی ایران به انقلاب اسلامی راسخ‌تر از گذشته است. 
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهار ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    0 0
    شروع شد.كلا چه چيزي هست كه بايد اين ملت رو خوشحال كنه.بهانه بعدي چيه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس