علی افشار گفت: حضورم در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» اتفاقی غیرمنتظره بود که در دقیقه ۹۰ برای من مشخص شد.

به گزارش مشرق، علی افشار بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در خصوص ایفای نقش خود در این مجموعه ۱۱۰ قسمتی گفت: امین پسری انقلابی است که بخش عمده از زندگی‌اش را برفراخور حضورش در یک خانواده مذهبی سپری کرده، بیشتر از سن خودش زندگی کرده است. همچنین کارها و تصمیماتی می‌گیرد که از بحث توانایی‌اش بیشتر است و در بسیاری از جاها دیده‌ایم و می‌بینیم که جسارت به خرج می‌دهد. 
 
وی ادامه داد: امین شخصیتی است که همراه با کیوان و به دلیل همسایگی‌اش با خانواده پارسا درگیر دردسرها و قصه‌های کیمیا می‌شود. 
 
افشار توضیح داد: سن و سال و کارهای جسورانه‌ای که شخصیت امین انجام می‌داد را با توجه به سن و شخصیت خودم می‌توانستم درک کنم و با او ارتباط برقرار کردم که خیلی از من علی افشار فاصله نداشت. 
 
بازیگر مجموعه تلوزیونی «کیمیا» افزود: در کل شخصیت امین برای من فقط دوره‌ای زمانی‌اش متفاوت بود و فقط خود را با کاراکتر امین در آن برهه زمانی بازی کرده‌ام. 
 
وی در خصوص حضورش در سریال ۱۱۰ قسمتی «کیمیا» خاطرنشان کرد: حضور من در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» اتفاقی غیرمنتظره بود به صورتی که من تا دقیقه ۹۰ مشخص نبود، در «کیمیا» بازی می‌کنم یا نه! و آشنایی‌ام با فیلم‌نامه و قصه‌های کیمیا به طور مختصری تعریف و خوانده شد. 
 
افشار در ادامه اظهار داشت: اگر هر کسی جزء پدرم آن را به من پیشنهاد می‌داد، به احتمال زیاد قبولش نمی‌کردم.  
 
وی به همکاری خود با جواد افشار اشاره کرد و گفت: ایفای نقش در سریال «کیمیا» همکاری چهارم و یا پنجم من با پدرم بود و پیش از این فیلم‌های بسیاری را با پدر بازی کرده‌ام و همچنین با همکاری پدرم بود که در اولین کارم وارد سینما شدم. 
 
افشار در ادامه گفتگو خود با باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون مجموعه ۱۱۰ قسمتی «کیمیا» افزود: مجموعه ۱۱۰ قسمتی «کیمیا» روایتگر زندگی دختری به نام کیمیا است که در حماسه تاریخی را در کنار جریانات و مشکلات این دختر به تصویر درمی‌آورد و قراری نبوده که بیشترین نگاه خود را بر حوادث دوران انقلاب، دفاع مقدس و یا دیگر برهه‌های تاریخی کند. 
 
وی تأکید کرد: سریال «کیمیا» تنها زبان راوی داستان زندگی کیمیا و تمام اطرافیانش است. 
 
بازیگر بلندترین سریال ایرانی در خصوص نقش قهرمان «کیمیا» یادآور شد: شخصیت کیمیا فردی طبیعی و معمولی است که از بطن همین اجتماع به وجود آمده است، قرار نیست قهرمان باشد، فقط کیمیا آدمی است که در میان دیگر شخصیت‌ها گزینش شده و داستان زندگی‌اش روایت می‌شود. 
 
وی درباره‌ی همکاری خود با بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در سریال «کیمیا» گفت: در تمام دوسالی که با عوامل و بازیگران مجموعه تلویزیونی «کیمیا» بودم، مانند یک خانواده، همانند خانواده نکونام و پارسا کنار هم زندگی کردیم و از تک تک لحظات لذت بردم و در لحظه لحظه‌اش از بازیگران بزرگمان در سریال «کیمیا» نکات بسیاری را آموختم. 
 
بازیگر سینما و تلویزیون در پایان درباره‌ی حضورش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: در حال حاضر آخرین کار خود را با نام «اروند» ساخته‌ی آقای آذربایجان راهی جشنواره‌ی فیلم فجر کرده‌ایم. 
 
گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به عنوان اولین سریال ۱۰۰ قسمتی ایران هرشب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی برروی آنتن شبکه دوسیما می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 182 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    یک عده دختر مدرسه ایی از کیوان و آرش و شهرام کامفر و از امشب از شهریا پسر شهرام و محبوبه خوششون اومده بعد کل مجموعه رو زیر سوال میبرن جز این آقایون !
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    امین دیگه کیه؟
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    اینکه امین بود نه کیوان چرا اشتباه تیتیر میزنی ؟
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    0 0
    داداش پیمان که در اصل پسر آقای افشاره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس