آن عده از داوطلبان نمايندگي مجلس كه بر اساس رأي هيأت مركزي نظارت بر انتخابات، صلاحيت آنان احراز نگرديده، مي‌توانند شكايت خود را تحويل دهند.

به گزارش مشرق، هيأت مركزي نظارت بر انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد: آن عده از داوطلبان نمايندگي مجلس كه بر اساس رأي هيأت مركزي نظارت بر انتخابات، صلاحيت آنان احراز نگرديده، مي‌توانند شكايت خود را تحويل دهند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، متن اين اطلاعيه به شرح زير مي باشد:

به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمايندگي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه بر اساس رأي هيأت مركزي نظارت بر انتخابات، صلاحيت آنان احراز نگرديده مي‌رساند:

بر اساس ماده 52 قانون انتخابات وماده 34 آئين‌نامه اجرايي آن، در صورت تمايل مي‌توانند طي روزهاي يكشنبه 1394/10/27 الي سه‌شنبه 1394/10/29 از ساعت 8 الي 16 در تهران به ورزشگاه تختي واقع در بزرگراه بسيج بلوار هجرت و در مراكز استان‌ها به محل‌هاي تعيين شده از سوي دفاتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان مراجعه و پس از تكميل فرم شكايت، رسيد دريافت نمايند.

هيأت مركزي نظارت بر انتخابات
دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي


گفتني است با توجه به زير ساختهاي ارتباطي مهيا شده، توصيه مي شود داوطلبان حوزه‌هاي انتخابيه شهرستاني حتي الامقدور به مراكز معين شده در استانها مراجعه كنند. بديهي است شكوائيه آنها به لحظه، در اختيار شوراي نگهبان قرار مي گيرد و لزومي به حضور داوطلبان در تهران نيست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مختار ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    شورای محترم نگهبان.میدانیم که هوشیارید.ولی بااین وجود.بصورت موئیرگی مسائل کاندیداهارابرسی کنید.زیراگروههای فتنه گرترفندهای جدیدی زده اند.برخی ادمهای بظاهربی عیب رادرغالب کاندید.بازیرساختارخودواردکرده اند.تابعدازتائید.انچنان درمدت کوتاه.ازطریق انجی اوهای خود.که غالبادرپوشش.خیریه های مردمی وخصوصی.پنهان شده اند.وبعضی مواقعه.حتی بادادن غذای رایگان وکمکهائی ازاین دست.رای خانوادهای مستضعف راباتوجه به اعتمادی که ان مردم به اینها پیداکرده اندرابرای کاندیدخودمصادره میکنند.این ترفند.عمدتادرنقاط دورکشور.وحاشیه شهرهای بزرگ اتفاق می افتد.که میتوان بوسیله اگاهی دادن ازتریبونهای نمازجمعه ومساجدسراسرکشورورادیوتلویزیون مردم رااگاه کرد.مشرق جان.افشاگری شماهم اجربالائی دراین راستاخواهدداشت.ومن الله التوفیق
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    در جواب مختار، مخاطب و گروه هدف اصلاح طلبان مردم محروم نیستند بلکه قشر متوسط شهری و فرهنگیان و معلمان و اساتید دانشگاه هستند. و برای این کار نیازی به پخش غذا در مناطق محروم ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس