کد خبر 522749
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

مسعود فراستی در میز نقد فیلم های ایرانی خود به همراه کیوان امجدیان، منتقد سینما به سراغ نقد و بررسی فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند می رود.

به گزارش مشرق، سیزدهمین قسمت از دور تازه برنامه سینمایی «هفت» امشب جمعه 25 دی ماه ساعت 23:15 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
 
در این قسمت منوچهر طیاب، مستندساز پیشکسوت و منتقد ایرانی میهمان ویژه «هفت» خواهد بود و با بهروز افخمی به گفتگو خواهد پرداخت.
 
سینماکلاسیک و معرفی کتاب از دیگر بخش های امشب «هفت» خواهند بود. همچنین گزارشی از گفتگو با عوامل فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجلال سیدحاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی از فیلم های حاضر در بخش «نگاه نو» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پخش خواهد شد.
 
مسعود فراستی نیز در میز نقد فیلم های ایرانی خود به همراه کیوان امجدیان، منتقد سینما به سراغ نقد و بررسی فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند می رود.
 
وی همچنین در میز نقد فیلم های خارجی با حضور کامیار محسنی، منتقد سینما، به نقد و بررسی فیلم سینمایی «The Walk» به کارگردانی رابرت زمکیس خواهد پرداخت.
 
برنامه «هفت» با اجرا، سردبیری و تهیه کنندگی بهروز افخمی و با حضور مسعود فراستی به عنوان منتقد هر هفته جمعه شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس