کد خبر 522728
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

مالک متمول باشگاه چلسی انگلیس به دنبال جذب سرمربی ایتالیایی است که زمانی دشمن درجه یک مورینیو بوده و زمینه‌ساز برکناری او از آبی‌های لندن بوده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال چلسی پس از کنار گذاشتن ژوزه مورینیو، گاس هیدینک هلندی را جایگزین او کرد و آبی‌های لندن با وجود دو برد متوالی در آخرین بازی خود به تساوی رسیدند و با 24 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر قرار دارد.

بر این اساس برخی رسانه‌های انگلیسی از حضور کلودیو رانیری سرمربی فعلی لستر سیتی در لندن خبر می‌دهند. رومن آبراموویچ مالک چلسی همچنان روابط خود با این سرمربی ایتالیایی که در سال 2004 در استامفوردبریج حضور داشت، را گرم نگه داشته و این دو با هم ارتباط نزدیکی دارند.

نتایج درخشان لستر سیتی در این فصل و حضور این تیم در مکان دوم جزیره در حالی که با آرسنال صدرنشین هم‌امتیاز است هم مزید بر علت شده تا رانیری به عنوان گزینه مهم برای جایگزینی مورینیو و هیدینک شود.

اگر انتقال رانیری به لندن قطعی شود، آبراموویچ به دنبال سرمربی رفته است که زمانی با ژوزه مورینیو دشمن بوده است و آقای خاص بارها با وی دچار جنگ‌های لفظی به خضور در سری A ایتالیا شده است.

نکته مهم دیگر این است که آخرین دیدار چلسی در لیگ برتر انگلیس که در نهایت منجر به اخراج مورینیو شد، دیدار مقابل لستر سیتی با هدایت کلودیو رانیری بود که آبی های لندن با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس