مدیربرنامه‌های آقای خاص با تکذیب خبر ایندپندنت گفت: مورینیو هنوز هیچ برنامه‌ای برای هدایت من‌یونایتد ندارد.

به گزارش مشرق، نشریه «ایندپندنت» انگلیس به تازگی ادعا کرده است که ژوزه مورینیو نامه‌ای شش صفحه‌ای برای باشگاه منچستریونایتد ارسال کرده که در آن جزئیات برنامه‌هایی را که برای تغییر در وضعیت این تیم دارد، توضیح داد و علاوه بر آن به تمایل خود به پایبندی به اصول باشگاه تأکید کرده است. این گزارش پس از شکست خانگی 1 بر 0 شیاطین سرخ برابر ساوتهمپتون منتشر شده است، شکستی که سبب شده میان شیاطین سرخ و لسترسیتی صدرنشین 10 امتیاز فاصله ایجاد شود.

ژرژ مندز، مدیربرنامه‌های مورینیو اما خبر ایندپندنت را تکذیب کرد که مورینیو هنوز هیچ برنامه‌ای برای هدایت من‌یونایتد ندارد.

مندز در این خصوص اظهار داشت: این خبر کاملاً مزخرف است. هیچ‌کس باور نمی‌کند که سرمربی مانند ژوزه مورینیو بخواهد به باشگاه‌ها نامه بنویسد و خدماتش را به آنها پیشنهاد کند. این خبر واقعاً مضحک و کاملاً بی‌پایه و اساس است.

مورینیو از دو ماه پیش که از سرمربیگری چلسی اخراج شد، تا کنون بیکار بوده و این در حالی است که شایعات فراوانی درباره تمایل شیاطین سرخ به جذب او در پایان فصل جاری شنیده می‌شود. نتایج ضعیف من‌یونایتد اما سبب شده است که برخی از رسانه‌های در خصوص بازگشت آقای خاص به لیگ برتر پیش از پایان فصل گمانه‌زنی کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس