سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: یکی از راه‌های نفوذ این است که مانع وحدت اصولگرایان شوند اتاق فکر داشته باشند و کاری کنند که به جامعه وانمود شود اصولگرایان نمی‌توانند با هم وحدت کنند.

به گزارش مشرق، غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان امشب در دومین همایش ائتلاف اصولگرایان که در مجتمع فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی کم‌کم 40 ساله می‌شود و امروز خداوند را باید شکر کنیم که به برکت این انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به کشور عزیز ما ارزانی داشته است. امروز ایران به‌عنوان یک قدرت مطرح در سطح جهانی شناخته می‌شود.

وی افزود: 40 سال پیش نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برای جلب آراء از اتحاد جماهیر شوروی صحبت می‌کردند و امروز در نطق این نامزدها ببینید که فراوانی نام ایران چه اندازه است.

حداد عادل اضافه کرد: ما اصولگرایی را چیزی جز ادامه راه امام نمی‌دانیم و اصولگرایی تبلور سیاسی است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پرچم‌دار آن هستند و متناسب با شرایط روز آن را متبلور ساختند و رهبر انقلاب به‌کرات شاخص‌های آن را بیان کردند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: اصولگرایی مرام مردمی است که در سال 57 به دعوت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و این انقلاب را با نثار جان خود حفظ کردند.

وی با تأکید بر اینکه امروز ما در شرایط حساسی قرار داریم، گفت: ما بیش از هر چیز به وحدت احتیاج داریم و اینکه یکدیگر را تخریب نکنیم و خویشتن‌دار باشیم.

حداد عادل تأکید کرد:‌ امروز بیش از هر زمان دیگری باید گله‌های گذشته را مطرح نکرده و اتفاقاتی که باعث تفرقه می‌شود تکرار نکنیم. امروز نباید به دنبال به دست آوردن بهانه برای ایجاد اختلاف باشیم.

وی افزود: ازنظر ما چه آن‌هایی که نامزد شده‌اند و چه آن‌هایی که می‌خواهند کمک کنند باید فعال باشند و همه باید ذیل یک شعار وارد شویم و یک مرجع داشته باشیم.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان بابیان اینکه الآن شاید تشکل‌ها و سازمان‌ها و گروه و انجمن‌های بسیاری در حوزه اصولگرایی حضورداشته باشند اما در انتخابات همه به‌عنوان یک جریان کار می‌کنیم مانند یک تیم ملی که همه اعضای یک تیم هستند حال ممکن است هر یک‌به‌یک باشگاهی تعلق داشته باشند.

حداد عادل تأکید کرد: باید انتخاب اصلح صورت گیرد و سهم‌خواهی نباشد کسانی هم که ما با آن‌ها گفت‌وگو می‌کنیم و از طرف تشکل‌ها در ائتلاف حضور دارند گفته‌اند که ما برای ستم‌خواهی نیامده‌ایم؛ موضوع دیگری که باید به آن توجه کرد بحث تعدد نامزدها است و باید اصولگرایان به این موضوع دقت کنند.

وی ادامه داد: شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تاکنون 5 جلسه داشته؛ ما در استان‌ها این‌گونه نیست که نامزد تعیین کنیم اما توصیه‌مان این بوده که اصولگرایان هر شهرستان به وحدت برسند و در مرحله بعد در مرکز استان این ریش‌سفیدی صورت بگیرد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تأکید کرد: ما سعی داریم حدالامکان از طریق شورای مرکزی نظارت نکنیم البته راهنمایی و ارشاد بزرگان وجود دارد و همان‌طور که برخی برای آمدن احساس تکلیف کردند جای هم اگر دیدند باید کنار بروند احساس تکلیف کنند که کنار بروند.

حداد عادل در ادامه سخنان خود به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: این کلمه این روزها بسیار مطرح می‌شود البته خطر نفوذ همیشه بوده است اما امروز از همیشه بیشتر احساس می‌شود.

وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب همان‌گونه که فتنه را متذکر می‌شوند امروز موضوع نفوذ را هم در کنار فتنه گذاشته‌اند و یادآوری می‌‌کنند؛ یکی از راه‌های نفوذ این است که مانع وحدت اصولگرایان شوند اتاق فکر داشته باشند و کاری کنند که به جامعه وانمود شود اصولگرایان نمی‌توانند باهم وحدت کنند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان اضافه کرد: در طی 2 ماهی که این شورا تشکیل‌شده است می‌بینید که چقدر ناراحت هستند البته مردم انقلابی از اعلام وحدت بسیار خوشحال شدند.

حداد عادل بر همین اساس گفت: باید اختلاف‌ها را کنار گذاشت امروز روزی نیست که یک فرد بخواهد خود را مطرح کند و راه خود را از دیگران جدا کند ما با مطرح‌شدن یک فرد مخالفیم نیستیم اما در این انتخابات اگر یک فردی بخواهد خود را مطرح کند اشتباه است و همه باید تحت عنوان اصولگرایی وارد میدان شویم.

وی تأکید کرد: مرزهای ما روشن است رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز چراغ راه ما است قرار نیست آن‌هایی که در سال 88 می‌خواستند با فتنه این کشور را در اختیار بگیرند حالا در سال 94 با عنوان دیگری همان آدم‌ها و طرز فکرها وارد شوند این وظیفه همه ما است که مراقب باشیم و تأکید می‌کنیم دوستان عزیز کمربندهای را محکم ببندید و چندهفته‌ای که تا انتخابات باقی‌مانده با ظرفیت‌هایی که در اختیار برای پیروزی اصولگرایان استفاده کنید و به بزرگانی همچون آیت‌الله موحدی کرمانی و جمعی که در خدمت ایشان هستند اعتماد کنید مهم پیروزی اصولگرایی است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: ما تا روز انتخابات جلسات متعددی با بانوان، کارگران، ائمه جماعات، دانشجویان و اصناف خواهیم داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس