تا کنون هیچ لیستی از سوی اصلاح طلبان منتشر نشده و تا شورای محترم نگهبان اسامی کامل صلاحیت ها را ارائه نکرده هر گونه گمانه نزنی در این خصوص کذب است.

به گزارش مشرق، عبدالله ناصری عضو بنیاد باران با اشاره به حضور پر رنگ اصلاح طلبان در انتخابات پیشرو  بیان کرد: فرضیه کناره گیری محمدرضا عارف از مدیریت ائتلاف اصلاح طلبان کذب محض است و ایشان در انتخابات به طور قطعی به عنوان سرلیست معرفی خواهد شد.
 
وی در خصوص شایعه ای مبنی بر " لیست مازاد اصلاحات "  اظهار کرد: تا کنون هیچ لیستی از سوی اصلاح طلبان چه اولیه و چه مازاد منتشر نشده است و تا شورای محترم نگهبان اسامی کامل صلاحیت ها و رد صلاحیت ها را ارائه نکرده هر گونه گمانه نزنی در این خصوص کذب و دروغ است.
 
عضو بنیاد باران تصریح کرد: حزب کارگزاران همکاری های گسترده ای با اصلاح طلبان دارد و به عنوان مثال حسین مرعشی عضو فعال حزب کارگزاران هستند که به عنوان رییس کارگروه استان ها در ائتلاف اصلاح طلبان فعالیت می کنند. ایشان همچنین چندی پیش با انتشار یک بخشنامه سراسری از تمام اعضای حزب کارگزاران خواستند تا در چهار چوب ائتلاف اصلاحات گام بردارند.
 
ناصری مطرح کرد: محسن هاشمی رفسنجانی در ائتلاف اصلاح طلبان حضور ندارند و اینکه آیا ایشان در قالب حزب کارگزاران، ائتلاف اصلاح طلبان و یا به طور مستقل در انتخابات حضور پیدا می کنند یا خیر، یک تصمیم شخصی است که بنده از آن بی اطلاع هستم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس