عضو جبهه یکتا گفت: تنها راه خروج از رکود این است که مسئولان وجود رکود را بپذیرند و سپس برای رفع آن تلاش کنند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه یکتا با اشاره به رکود اقتصادی حاکم بر کشور و انتخابات پیش روی مجلس دهم،‌گفت:‌ حرف اولی که مجلس آینده باید بزند بحث رکود اقتصادی و اشتغال جوانان است.

وی با بیان اینکه خروج از رکود اقتصادی کاری سخت اما قابل انجام است، اظهار داشت: کشور ما دارای منابع غنی و زیرساخت‌های فراوان و همچنین توانمندی‌های مختلف است و با توسل به همین توانمندی‌ها می‌توان از رکود خارج شد.

حاجی‌بابایی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و لزوم بکارگیری آن تصریح کرد: باید اعتقاد پیدا کنیم که اقتصاد مقاومتی تنها راهی است که برای نجات وضعیت اقتصادی کشور وجود دارد.

عضو جبهه یکتا با انتقاد از تکیه بر فروش نفت، گفت:‌ما نباید تمرکز خود را بر روی فروش نفتی قرار دهیم که هر روز با سیاست‌های آمریکا قیمت آن تغییر می‌کند و حتی بعد از توافق نیز نمی‌توانیم در این رابطه به آمریکایی‌ها که هر روز لوایح گوناگونی را علیه ملت ما تصویب می‌کنند اعتماد کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک راه اضطراری برای نجات کشور از رکود است نه اختیاری، تصریح کرد: با بکارگیری این سیاست‌ها هم از نفوذ دشمن جلوگیری می‌کنیم و هم مردم از یک وضعیت عادلانه در معیشت خود برخوردار خواهند شد.

حاجی‌بابایی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان دولتی درباره وجود رکود در کشور به باور رسیده‌اند یا خیر، گفت: رکود در کشور چیزی نیست که بخواهیم آن را نفی یا اثبات کنیم چون مردم وجود این رکود را در زندگی خود حس می‌کنند.

عضو جبهه یکتا خاطرنشان کرد: تنها راه خروج از رکود این است که وجود آن را بپذیریم و در آینده برای رفع این مشکل با کمک مجلس تلاش کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس