وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: پروژه نفوذ در بسیاری از خانواده‌ها ریشه دوانده و هر روز دقیق‌تر، پیچیده‌تر و لطیف‌تر می‌شود.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش، شب گذشته در همایش فرهنگیان کرمان با بیان اینکه نفوذ هر روز پیشرفته‌تر از قبل می‌شود، اظهار داشت: امروز شاهد پیشرفته‌ترین نوع نفوذ هستیم به نحوی که عده‌ای به این باور رسیده‌اند که برای خوردن یک لقمه نان باید مطیع آمریکا باشیم.

وی تصریح کرد: در پروژه نفوذ عده‌ای به راحتی و به نفع خود اسلام، قرآن و امام را تقسیر می‌کنند که تفسیرهای آنها عموما غلط است.

حاجی‌بابایی با اشاره به زوایای مختلف نفوذ خاطرنشان کرد: نفوذ به واقع یعنی اوباما حرف خود را از طریق کسی بزند که حداقل پنج سال طول بکشد تا مردم به این جمع‌بندی برسند که او اشتباه می‌کند.

وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه تغییر در افراد پروژه نفوذ را تسریع می‌کند، بیان کرد: برخی اشخاص به شکلی تغییر می‌کنند که خودشان نیز متوجه این تغییرات نیستند تا جایی که نفوذ را روشنفکری و پیشرفت می‌دانند.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه در این شرایط باید فراجناحی و فرا گروهی برای کشور عمل کنیم، تصریح کرد: آمریکا فقط یک زبان می‌فهمد و آن زبان زور است بنابراین اگر کشور یکپارچه در برابر آمریکا ایستاد، آنگاه آمریکا در برابر ما کوتاه می‌آید در غیر این صورت آمریکا هر روز یک تحریم دیگر انجام می‌دهد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: آمریکا نشان داده که اگر با آن کنار بیاییم جز به نابودی ما به چیز دیگری فکر نمی‌کند و اگر با او کنار بیاییم، با ما نیز همان کاری را می‌کند که با صدام و قذافی انجام داد و آل‌سعود نیز بداند که سرنوشت او همانند صدام و قذافی خواهد بود.

وزیر سابق آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضای انتخابات در کشور اظهار داشت: انتخابات موجب استحکام نظام است و بسیاری از مشکلات جامعه با یک انتخاب خود برطرف می‌شود بنابراین لازم است در این انتخابات برادرانه در کنار هم باشیم و کشوری آباد بسازیم تا ناچار نباشیم در مقابل هم حرف‌های بی‌حساب و کتاب بزنیم.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: عده‌ای در آستانه انتخابات حتی یک سال قبل از آن تلاش می‌کنند همه چیز را به انتخابات ربط دهند و همه چیز را زیر سئوال ببرند.

وی خطاب به معلمان بیان کرد: اجازه ندهید از شما و مطالبه‌های شما به عنوان یک دستاویز استفاده شود و قشر فرهنگی را برای رسیدن به اهداف خود هزینه کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس