علاقه‌مندان به دنبال كردن برنامه‌هاي طنز تلويزيوني مدتي است كه با برنامه جديد طنز شبكه 3 آشنا شده‌اند.

به گزارش مشرق، علاقه‌مندان به دنبال كردن برنامه‌هاي طنز تلويزيوني مدتي است كه  با برنامه جديد طنز شبكه 3 آشنا شده‌اند. «سه‌شو» كاري از جواد رضويان است با نامي تركيبي كه عنوان شبكه و رويكرد برنامه را در دل خود دارد. در هر قسمت «سه‌شو» كه رضويان، مهران غفوريان و بيژن بنفشه‌خواه مجري‌هاي برنامه هستند، يك مشكل يا معضل اجتماعي را دستمايه كار خود قرار مي‌دهند. آيتم‌هاي نمايشي با حضور بازيگران شناخته شده طنز تلويزيوني نيز از ديگر بخش‌هاي اين برنامه است.

مجموعه 70 قسمتي «سه‌شو» پنج‌شنبه و جمعه هر هفته از شبكه 3 پخش مي‌شود. يكي از مزيت‌هاي برنامه «سه‌شو» نسبت به ساير برنامه‌هاي طنز اين است كه نگاه اجتماعي برنامه‌ساز و انتخاب موضوعاتي كه جامعه به آن مبتلاست، نگاهي به روز است. نويسندگان اين برنامه خود را در كليشه‌هاي معمول برنامه‌هاي طنز گرفتار نكرده‌اند و در ظاهر ساده برنامه كه شبيه استوديوهاي اجراي زنده است، به نقد معضلات اجتماعي در قالب طنز مي‌پردازند.

يكي از آيتم‌هاي اين برنامه برگزاري مسابقه استعداديابي خوانندگي و بازيگري است كه در سايت شبكه سوم سيما براي آن بخشي در نظر گرفته شده، اما هنوز خبري از اجراي اين بخش نيست. ايمان صفا، يكي از بازيگران مجموعه «سه‌شو» كه در آيتم نمايشي اين مجموعه حضور دارد، درباره اين برنامه طنز مي‌گويد: «سه‌شو» اهداف زيادي را دنبال مي‌كند، اما بزرگ‌ترين هدف آن فرهنگ‌سازي است. البته نوع فرهنگ‌سازي در «سه‌شو» بسيار صريح‌تر و سريع‌تر است.

 ما در «سه‌شو» عكس‌العمل و رفتار مردم به برخي موضوعات مثل فضاي مجازي را نقد مي‌كنيم. البته عليرضا ابراهيمي، تهيه‌كننده برنامه «سه‌شو» از تغييرات در اين برنامه در صورت بازخورد مثبت نداشتن در ميان بينندگان خبر داده است. ابراهيمي مي‌گويد: «فعلاً با اين آيتم‌ها شروع كرده‌ايم، اما قطعاً از دو، سه هفته آينده، كم‌كم آيتم‌هاي جديدي به كار اضافه خواهد شد يا حتي شايد يكسري از اين آيتم‌ها را حذف كنيم. همه اينها به نظر مردم برمي‌گردد.»

گرچه برنامه طنز «سه‌شو» به دليل جابه‌جايي در زمان روي آنتن رفتن آن، در ابتداي كار چندان خبر‌ساز نشد و در برابر مجموعه طنز «در حاشيه» كه دو تن از مجريان «سه‌شو» در آن نقش‌هاي اصلي سريال را برعهده دارند، از جنجال‌هاي رسانه‌هاي برخوردار نبوده است، اما در هفته‌هاي اخير نشان داده هرچه بر عمر برنامه افزوده مي‌شود بينندگان ثابت آن نيز بيشتر مي‌شوند.

منبع : روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس